Gå til innhold

Hva er deres midjemål?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 78 cm rundt midjen og e 170 høy!

Hva er deres mål? Jeg vil gjerne ned 5 cm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

160 høy, 60-61 cm midje.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 168 cm høy og 60 cm rundt midjen.

Skrevet

høyde - 167cm

midjemål - 76cm

Skrevet

1,76 høy. 70cm rundt midjen

AnonymBruker
Skrevet

160 cm høy, 70 cm på det smaleste i midjen, 103 cm på det bredeste på hoftene. :)

AnonymBruker
Skrevet

161 cm høy. 65 cm rundt midjen.

AnonymBruker
Skrevet

Mitt midjemål følger vekten! Til en viss nedre grense selvsagt. Nå veier jeg 70 og midjen er på 70. Da jeg veide 63 var midjen på 63.

AnonymBruker
Skrevet

Er 1.53 og er 69 cm rundt midjen..

Skrevet

167cm og jeg er 72cm rundt midjen (smaleste punkt) :)

Gjest *Maja*
Skrevet

173 cm og 60 cm på det smaleste rundt midjen.

Gjest Bomullsdott
Skrevet (endret)

Det tør jeg faktisk ikke å sjekke. Sikkert for mye. Bedre å leve i uvisshet :)

Edit: Skjønner egentlig ikke hva høyden har med midjemål å gjøre. Høyde og vekt har en sammenheng, men høyde og midjemål har liten sammenheng. Uinteressant å vite høyden når man ikke vet vekten i tillegg.

Endret av Bomullsdott
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Måler man midjemålet der man er smalest rundt magen? :sjenert:

Skrevet

Edit: Skjønner egentlig ikke hva høyden har med midjemål å gjøre. Høyde og vekt har en sammenheng, men høyde og midjemål har liten sammenheng. Uinteressant å vite høyden når man ikke vet vekten i tillegg.

Tipper trådstarter vil sammenligne seg med andre på samme høyde. Enig i at vekten kunne vært spurt etter ja, det gir mer mening :)

Måler man midjemålet der man er smalest rundt magen? :sjenert:

Ja.

AnonymBruker
Skrevet

70 og er fornøyd med det:)

Ts: Liten vits å spørre om det her egentlig, har vært mange slike tråder tidligere og 90% av de som svarer har midjemål på max 70, helst under 60. Får aldri et "tilfeldig" utvalg av midjemål her. Jeg har flat mage og null lovehandles og har likevel så mye som 70 cm (172 cm høy). Da sier det seg selv at de alle fleste har mer, fordi de fleste kvinner over en viss alder har litt ekstra rundt magen.

• Liker 2
Gjest *Maja*
Skrevet

70 og er fornøyd med det:)

Ts: Liten vits å spørre om det her egentlig, har vært mange slike tråder tidligere og 90% av de som svarer har midjemål på max 70, helst under 60. Får aldri et "tilfeldig" utvalg av midjemål her. Jeg har flat mage og null lovehandles og har likevel så mye som 70 cm (172 cm høy). Da sier det seg selv at de alle fleste har mer, fordi de fleste kvinner over en viss alder har litt ekstra rundt magen.

Nåja; i bildetråden så viste det seg at det er forbløffende mange slanke veltrente jenter her på KG :jepp:

Det kommer jo helt an på beinbygning hva midjemål en har.

Gjest Raindrops
Skrevet

178 cm høy

60 kg

65 cm på det smaleste

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...