AnonymBruker Skrevet 2. januar 2012 #4 Skrevet 2. januar 2012 Jeg har flatere rumpe enn det.. Får den ikke større uansett hva jeg gjør 2
loffen Skrevet 2. januar 2012 #6 Skrevet 2. januar 2012 Jeg har flatere rumpe enn det.. Får den ikke større uansett hva jeg gjør Samme her, jeg sliter ræva av meg, men får bare vondt i ryggen.
Gjest badeand1 Skrevet 2. januar 2012 #7 Skrevet 2. januar 2012 Samme her, jeg sliter ræva av meg, men får bare vondt i ryggen. ..Bokstavelig talt. 3
Cathrine88 Skrevet 2. januar 2012 #9 Skrevet 2. januar 2012 80-talls skjæringen på det hun har på seg ødela egentlig ganske mye. 3
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2012 #10 Skrevet 2. januar 2012 80-talls skjæringen på det hun har på seg ødela egentlig ganske mye.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2012 #12 Skrevet 2. januar 2012 Transvestittrumpe! Wohoo!!! Hva er det? 2
Asso Skrevet 3. januar 2012 #13 Skrevet 3. januar 2012 Jeg har større rumpe.. Hipster er tingen for meg, får rumpa til å se lekker ut :D 1
AnitaB Skrevet 3. januar 2012 #14 Skrevet 3. januar 2012 Jeg liker litt ordentlig rumpe. Klasker så dårlig når de er for flate. 1
Hottrio Skrevet 4. januar 2012 #15 Skrevet 4. januar 2012 Transvestittrumpe! Wohoo!!! Ha ha ha....... jo du har et poeng der!
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #16 Skrevet 4. januar 2012 Hva er det? Mannerumpe i kvinneklær? Ser sånn ut for meg, venter bare på at vi skal komme til side 2 og noen poster bildet forifra der han står med skjegg og stor bul framme.
spinnwild Skrevet 4. januar 2012 #17 Skrevet 4. januar 2012 Mannerumpe i kvinneklær? Ser sånn ut for meg, venter bare på at vi skal komme til side 2 og noen poster bildet forifra der han står med skjegg og stor bul framme. So? Kjønnet har jo ingenting med om rumpen er fin eller ikke!?
Adam- Skrevet 4. januar 2012 #18 Skrevet 4. januar 2012 For liten - og string er ulekkert ULEKKERT MED STRING?!?!? :kjefte: Hvordan moten gikk fra superdeilige stringtruser til svææære bestemorstruser og boxere er for meg en gåte. Men kan garantere at de aller aller fleste menn fortsatt foretrekker string hver dag hele uka.
spinnwild Skrevet 4. januar 2012 #19 Skrevet 4. januar 2012 (endret) ULEKKERT MED STRING?!?!? :kjefte: Hvordan moten gikk fra superdeilige stringtruser til svææære bestemorstruser og boxere er for meg en gåte. Men kan garantere at de aller aller fleste menn fortsatt foretrekker string hver dag hele uka. Det er det uhygeniske ved stringbruk jeg ikke tåler. ... og synet av stringen dratt godt over bukseliningen... Men det kan jo se bra ut, og være praktisk under visse klær. Legger til: Også er det jo ikke alle som bruker store bestemortruser og boxere selvom de ikke bruker string da. Endret 4. januar 2012 av spinnwild 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå