AnonymBruker Skrevet 2. januar 2012 #1 Skrevet 2. januar 2012 Jeg har en humanistisk grad fra universitetet, men lurer på å studere igjen da jeg ønsker meg en annen type jobb enn jeg nå har. Kriteriene mine er (viktigst øverst): - Frihet, kunne jobbe hjemmefra og mulighet for å spise lunsj med noen utenfor arbeidsstedet iblandt. - Ikke noen form for salg - Helst ikke noe med kunder, men dette trenger ikke å være et krav om kundene er av det profesjonelle slaget - Gjerne noe kreativt da jeg er kunstnerisk anlagt. - Helst ikke en lengre utdanning enn 3 år da jeg allerede har studert tidligere Hva kan jeg bli?
meca Skrevet 2. januar 2012 #2 Skrevet 2. januar 2012 Grafisk design kan man vel få en bachelor i, f.eks? Kan tenke meg det er noe man kan få fleksible arbeidstider på, uten at jeg vet noe som helst sikkert om det.
Mononoke Skrevet 2. januar 2012 #3 Skrevet 2. januar 2012 Hva slags type grad har du fra før av? Kanskje det er mulig å kombinere denne med noe annet, eller evt ta en master? Har dessverre ingen gode tips om spesifikt fagområde jeg kommer på nå. Ofte er typiske kreative og frie yrker også vanskelige i forhold til arbeidsmarked og tilgjengelige jobber, men du har jo alltids din gamle utdannelse i bunnen som du kan falle tilbake på, det gjør det jo litt lettere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå