AnonymBruker Skrevet 2. januar 2012 #1 Skrevet 2. januar 2012 Har vært inne og sett litt på øyenskygger på allcosmeticswholesale. Ser de har mange fine øyskygger der, blant annet sånne "mac refills", men det er jo mistenkelig billig. Er det trygt å bestille herfra? Hva er egentlig greia med allcosmeticswholesale? Forslag til øyenskygger som framhever brungrønne øyne?
marthes Skrevet 2. januar 2012 #2 Skrevet 2. januar 2012 er ikke misstenkelig billig, er bare norge som er dyrt! i usa er det jo omtrent halve prisen på mac helt trygt
Gjest "gjest" Skrevet 3. januar 2012 #3 Skrevet 3. januar 2012 Jeg har bestilt derfra mange ganger og er såre fornøyd.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2012 #4 Skrevet 3. januar 2012 Jeg har de øyenskyggene du nevner, og jeg er KJEMPEfornøyd! Merker fort på øynene når øyenskyggene ikke er helt god.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #6 Skrevet 6. januar 2012 Takk for svar! Men det er vanlige øyeskygger selvom det heter refills sant, altså at de kan lukkes igjen? For jeg har ingen mac øyeskygger fra før av.
Makeupgeek Skrevet 6. januar 2012 #7 Skrevet 6. januar 2012 Har du brun-grønne øyne bør du prøve plommefarger
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #8 Skrevet 6. januar 2012 refills er ikke vanlige, de kommer uten boks men kan legges i paletter. men de har mange øyenskygger i pans der de er i vanlig boks
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå