Gå til innhold

Tips til reisemål?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I det klokken slo 00.00, og rakettene ble avfyrt når det nye året ble feiret, tenkte jeg over hva som virkelig betyr noe i livet og jeg innså at jeg må komme meg vekk en stund for å tenke. Derfor lurer jeg på om noen kan anbefale meg noen reisemål ?( det kan godt være på andre siden av jordkloden, jo lenger jo bedre egentlig ). Jeg vil være vekke en måneds tid. Noen som har noen reisemål som anbefales? :)

- TS

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

USA, elle Amerika generelt. Canada kanskje? Eller hva med Australia? Fantastisk sted.

Skrevet

Enig med VIC. India er et fantastisk land med masse å gjøre, fine strender, masse farger, god mat, store kontraster og hyggelige folk. India er også et billig land å oppholde seg i.

Skrevet

Sør-Afrika, namibia, mozambique og botswana. SÅ mye forskjellig å gjøre, spennende mennesker, mat, natur etc. alt!

Gjest Badabing
Skrevet

For tenking og "å finne seg sjæl", ville jeg nok dratt til India eller Thailand, ja. :)

• 1 måned senere...
Skrevet

Vietnam:) Eller Thailand ja.

Skrevet

Har reist mye, og havner gang etter gang tilbake til Asia. Koh Tao i Thailand er en favoritt, ellers er jeg på Filippinene nå og må si at dette stedet også vekker svært gode reisevibber :) Bali er også et sted jeg elsker!! Surfing på Kuta for nybegynnere er utrolig morsomt, og når du trenger litt mer fred og ro tar du båt til Gili øyene eller søker inn på en koselig kafe i Ubud.

Kanskje du finner noe inspirasjon på bloggen? Du er velkommen til å ta en titt og komme med spørsmål om du vil i hvert fall: http://blogg.dindrommereise.no

Lykke til med valget! Å reise er en utrolig fin måte å lære mer om seg selv, og virkelig klare å sette mer pris på mye ved livet sitt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...