addict Skrevet 2. januar 2012 #1 Skrevet 2. januar 2012 Står jeg skal tilsette 1 egg (NOE SOM ER LATTERLIG NÅR MAN KJØPER EN FERDIGPOSE), men hva skjer om jeg lar være? Jeg har ikke egg, men har veldig lyst på brownies...
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2012 #2 Skrevet 2. januar 2012 Da blir den nok kjip, har prøvd sjæl. Neste gang lager du brownies fra bånn, så blir den mye bedre.
addict Skrevet 2. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2012 Da blir den nok kjip, har prøvd sjæl. Neste gang lager du brownies fra bånn, så blir den mye bedre. Gjør somregel det, det var derfor jeg ble overrasket Hm da får jeg la være da
Timar Skrevet 2. januar 2012 #4 Skrevet 2. januar 2012 Næsj da, prøv! Og meld hvordan det går. Deigen er jo så god i seg selv at jeg nekter å tro at et egg fra eller til gjør noe utslag. Syns faktisk toro browniesene er mye bedre enn de fleste hjemmelagde utgaver.
Yoshi Skrevet 4. januar 2012 #5 Skrevet 4. januar 2012 Hvis du har linfrø liggende kan du lage eggersratning med det.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #6 Skrevet 4. januar 2012 Litt sent dette svaret også, men 1ts eddik og en skvett melk funker fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå