Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oppdaget nettopp at den ene pekefingerneglen min har fått en rift over tuppen fra den ene siden. Den har ikke nådd midten av tuppen enda. Er det noe jeg kan gjøre for å hindre at den river seg mer? Vil gjerne ha tuppen til å sitte på frem til og med 1. juledag ihvertfall. Har ekte negler. Vil det hjelpe med en gjennomsiktig base coat eler neglelakk på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan hjelpe noe med neglakk over, ellers kan du prøve med lim som man bruker til å feste kunstige negler med.

Skrevet

negl lim er tingen, har akkurat samme problem,så jeg kjøpte negllim og da holder det iallefall over jul... :lol:

Skrevet

Lakk fungerer ikke. Det hjelper "litt" til du hefter kanten i en genser eller noe så er resten også av...

Lim fungerer kun i ett par dager...

Men...

Mavala har et flott produkt som ikke koster flesk... Nå husker jeg ikke navnet på produktet, men den "limer og forselger" en brekt negl.

Og hvis du sliter med at neglene splittes eller fliser seg opp. Så kan jeg anbefale Mavala neglforsterker...

Skrevet
Lakk fungerer ikke. Det hjelper "litt" til du hefter kanten i en genser eller noe så er resten også av....

Jammen, du må jo selvfølgelig file til neglen litt, slik at det ikke er noen løs kant å hefte genseren/andre ting i!

Personlig er jeg veldig flink til å sprekke stortåneglene (!) mine, stort sett ved at jeg ved et uhell sparker borti sofaen eller et bordbein eller noe sånt, og det funker glimrende å "lappe" sammen med å file først (også med superfin neglefil!) og så lakke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...