Gjest Bartenina Skrevet 2. januar 2012 #1 Del Skrevet 2. januar 2012 Pinnekjøtt-restemiddag i dag :-) men lurer på om det blir for tørt om jeg varmer det i ovnen, eller skal det i mikrobølgeovnen eller skal jeg dampe det litt igjen? På forhånd takk :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2012 #2 Del Skrevet 2. januar 2012 Damp det litt igjen, beste måten Har prøvd alle de andre, bare tørker det enda mer ut. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2012 #3 Del Skrevet 2. januar 2012 Jeg hiver det under grillen i 10 min, synes ikke det blir tørt av det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plastaroma Skrevet 2. januar 2012 #4 Del Skrevet 2. januar 2012 Jeg hiver det under grillen i 10 min, synes ikke det blir tørt av det. Samme som jeg gjør. Det blir faktisk mye bedre enn når det bare er dampet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moscato Skrevet 2. januar 2012 #5 Del Skrevet 2. januar 2012 Vi pleier å dampe det litt igjen, men da strømmen forsvant i romjula stekte vi både svineribba, pinnekjøttet og potetene litt på steikepanna på primus, og det fungerte supert! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bartenina Skrevet 2. januar 2012 #6 Del Skrevet 2. januar 2012 Tusen takk for svar :-) Blir vel damping da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruLuna Skrevet 2. januar 2012 #7 Del Skrevet 2. januar 2012 Jeg pleier å varme det i stekepannen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2012 #8 Del Skrevet 2. januar 2012 Vi pleier å varme det i ovnen, under folie for å holde på fuktigheten. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LukaFrost Skrevet 2. januar 2012 #9 Del Skrevet 2. januar 2012 Jeg ville ha varmet det i stekeovnen med folie over. Det hadde vært snålt å dampe det når det allerede er stekt i ovnen etter dampingen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2012 #10 Del Skrevet 2. januar 2012 Jeg ville ha varmet det i stekeovnen med folie over. Det hadde vært snålt å dampe det når det allerede er stekt i ovnen etter dampingen. Ikke alle som steker pinnekjøttet i ovnen etter damping da. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LukaFrost Skrevet 3. januar 2012 #11 Del Skrevet 3. januar 2012 Ikke alle som steker pinnekjøttet i ovnen etter damping da. Jeg vet da det. Jeg snakket bare for min del. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #12 Del Skrevet 1. januar 2019 Takk for mange gode tips! Anonymkode: a0dcc...015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå