AnonymBruker Skrevet 2. januar 2012 #1 Skrevet 2. januar 2012 Mannen min og jeg liker å ha det gøy sammen, og det ender ofte opp med at vi lekesloss, kiler, han holder meg fast o.l. I går lekesloss vi veldig, og jeg merket etterhvert at han ble kåt, da han begynte å kysse meg på ryggen mens han holdt meg fast. Jeg likte dette veldig godt, og ble veldig med. Han kloret meg lekent og bet meg forsiktig. Vi hadde deilig sex den kvelden og jeg hadde en kjempe god orgasme. Forundrer meg litt, ettersom at det er tabu at mannen skal være ''voldelig''. Hvordan ville du reagert? Er det flere som gjør dette? Og hva kan man kalle denne sexen? Er det røff sex? Kan jeg kalle det SM? Utdyp og korriger meg gjerne
Gjest Regza Skrevet 2. januar 2012 #2 Skrevet 2. januar 2012 Nei, det der er nok ikke SM, det er lett lek. 3
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2012 #3 Skrevet 2. januar 2012 Ja lekeslossing er gøy det da man slår jo ikke den andre. Verste man gjør, er å små klore og bite 1
Adam- Skrevet 2. januar 2012 #4 Skrevet 2. januar 2012 Mannen min og jeg liker å ha det gøy sammen, og det ender ofte opp med at vi lekesloss, kiler, han holder meg fast o.l. I går lekesloss vi veldig, og jeg merket etterhvert at han ble kåt, da han begynte å kysse meg på ryggen mens han holdt meg fast. Jeg likte dette veldig godt, og ble veldig med. Han kloret meg lekent og bet meg forsiktig. Vi hadde deilig sex den kvelden og jeg hadde en kjempe god orgasme. Forundrer meg litt, ettersom at det er tabu at mannen skal være ''voldelig''. Hvordan ville du reagert? Er det flere som gjør dette? Og hva kan man kalle denne sexen? Er det røff sex? Kan jeg kalle det SM? Utdyp og korriger meg gjerne Du må nesten selv svare på HVA det var du ble ekstra kåt av? Var det at du ble holdt fast og at han var litt "voldelig" eller var det selve lekingen og tullingen? Var det å bli holdt fast kan det jo være en flott opplevelse for dere å teste ut SM "light" og se om det frister til å ta det videre 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2012 #5 Skrevet 2. januar 2012 Du må nesten selv svare på HVA det var du ble ekstra kåt av? Var det at du ble holdt fast og at han var litt "voldelig" eller var det selve lekingen og tullingen? Var det å bli holdt fast kan det jo være en flott opplevelse for dere å teste ut SM "light" og se om det frister til å ta det videre Jeg ble kåt av at han holdt meg fast og dominerte over meg Syns det høres spennende ut med SM/bondage sex. Men har aldri hatt sex partnere som har hatt lyst til å prøve det. Skal legge frem forslaget for han
Adam- Skrevet 2. januar 2012 #6 Skrevet 2. januar 2012 Jeg ble kåt av at han holdt meg fast og dominerte over meg Syns det høres spennende ut med SM/bondage sex. Men har aldri hatt sex partnere som har hatt lyst til å prøve det. Skal legge frem forslaget for han I stedet for å sette seg ned å prate om det, hva med å heller gi han et sett med håndjern og en pisk og et kodeord
Cathrine88 Skrevet 2. januar 2012 #7 Skrevet 2. januar 2012 I stedet for å sette seg ned å prate om det, hva med å heller gi han et sett med håndjern og en pisk og et kodeord Fordi det kan være lurt å bli enige om noen regler før de begynner, siden de faktisk aldri har gjort det før. Det ville jo tross alt vært veldig synd om hele opplevelsen ble ødelagt fordi han gikk for langt... Lykke til. 2
Adam- Skrevet 2. januar 2012 #8 Skrevet 2. januar 2012 Fordi det kan være lurt å bli enige om noen regler før de begynner, siden de faktisk aldri har gjort det før. Det ville jo tross alt vært veldig synd om hele opplevelsen ble ødelagt fordi han gikk for langt... Lykke til. Skjer ikke hvis man har et kodeord Tanken min var jo at det (i min verden) er betydelig mer sexy å kjøre et stunt, enn å sette seg ned å planlegge
Gjest Raindrops Skrevet 2. januar 2012 #9 Skrevet 2. januar 2012 (endret) Jeg vil absolutt anbefale å utforske det videre hvis tilliten og lysten er tilstede hos begge to Man trenger jo ikke å starte med en nihalet pisk og ingen bevegelsesfrihet Endret 2. januar 2012 av Raindrops 1
Cathrine88 Skrevet 2. januar 2012 #10 Skrevet 2. januar 2012 Skjer ikke hvis man har et kodeord Tanken min var jo at det (i min verden) er betydelig mer sexy å kjøre et stunt, enn å sette seg ned å planlegge Jeg ville aldri foreslå håndjern og pisk til noen som synes litt lekeslåssing grenser mot røff sex, da er det (etter min mening) lurt å starte litt mildere. Så kan man heller utvikle det videre etterhvert. 1
Adam- Skrevet 2. januar 2012 #11 Skrevet 2. januar 2012 Jeg ville aldri foreslå håndjern og pisk til noen som synes litt lekeslåssing grenser mot røff sex, da er det (etter min mening) lurt å starte litt mildere. Så kan man heller utvikle det videre etterhvert. Jeg trodde det lyste ganske tydelig frem at det var et forslag satt på spissen Der budskapet var handling fremfor prating
spinnwild Skrevet 2. januar 2012 #12 Skrevet 2. januar 2012 Lekent/morsomt forspill kaller jeg/vi det. Når jeg tenker meg om er det vel den forspillteknikken vi bruker oftest her i huset
Gjest Denimdream Skrevet 2. januar 2012 #13 Skrevet 2. januar 2012 Jeg kan ikke huske sist jeg ikke ble tent av å bryte/lekesloss med en gutt/mann jeg fant tiltrekkende.
Gjest Bandit Skrevet 2. januar 2012 #14 Skrevet 2. januar 2012 Lekeslossing kan være skikkelig tennende. Husker ei dame som elsket å føle at hun kunne legge meg på rygg og "voldta" meg. Da kom hun som ei kule. Jeg og, når jeg tenker etter... Litt blåmerker, bitemerker og kloremerker må til... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå