Gjest True Khaleesi Skrevet 2. januar 2012 #1 Skrevet 2. januar 2012 Dette er litt snodig. Jeg har lenge hatt slitt hår pga mye farging tidligere, blant annet bleking. Jeg har prøvd alt av kurer, har stusset håret jevnlig, men ingenting hjelper. Jeg dro nylig til Nord-Norge på juleferie. Da tok jeg ikke med hårkuren min, som er av merket Kerastase og skulle visstnok være the shit. I nord brukte jeg vanlig butikkshampoo og balsam, Loreal Nutri Gloss. Håret mitt har aldri vært bedre enn nå! Det er silkemykt og glatt og ser mye friskere ut enn det har gjort på flere år. Hva skjer? Bør jeg slutte med hårkurer? Skjønner ikke dette.
Bella21 Skrevet 2. januar 2012 #2 Skrevet 2. januar 2012 Syns ikke du burde slutte med det, hårprodukter og ansiktsprodukter bruker faktisk litt tid, tror det skal ta ca 2 uker, før effekten blir synlig
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2012 #3 Skrevet 2. januar 2012 Jeg har alltid hatt flott og langt hår, men det ble enda flottere da jeg glemte å bruke hårkur en periode. Når jeg så den forandringen, gadd jeg ikke å starte igjen heller. Jeg bruker fortsatt god shampoo og balsam av merket Joico da.
Djungelvrål Skrevet 2. januar 2012 #4 Skrevet 2. januar 2012 Vel Nutrigloss er full av silikon og det får håret til å føles og se blankt og fint ut... 2
Gjest True Khaleesi Skrevet 2. januar 2012 #5 Skrevet 2. januar 2012 Vel Nutrigloss er full av silikon og det får håret til å føles og se blankt og fint ut... Okey. Så det er kanskje bare silikonen som lurer meg da? Jeg har for øvrig brukt ulike kurer i ca 2 år. Blir aldri noe bedre av de.
Tullamore Dew Skrevet 2. januar 2012 #6 Skrevet 2. januar 2012 Hva om du bare lar håret være i fred så mye som mulig? Altså, finn en god shampo og en god balsam, vask det ikke for ofte, og ikke ha i for mye annet, og ligg unna alle mulige greier som føner, rette/krølltang osv. Stuss det jevnlig, så kanskje kommer det seg. 1
kisskissbangbang Skrevet 2. januar 2012 #7 Skrevet 2. januar 2012 Det er også veldig viktig å bruke en fuktighetskur av og til, og ikke bare proteinkur. Med kun proteinkur vil håret bare virke tørrere, og begynner etterhvert å føles litt som høy. Jeg bruker proteinkur to ganger i uken, og fuktighetskur én. Ellers signerer jeg Liquorice, butikkshampo er full av silikon som legger seg utenpå hårstråene og gir en illusjon av sunt hår. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå