AnonymBruker Skrevet 2. januar 2012 #1 Skrevet 2. januar 2012 jeg skal ha eksamen om et par dager men er ikke kjent i området der den holdes, det er i frikirken i bærum, noen som vet hvilken buss som går dit evnt hvilket busstopp jeg skal av på? skal ta bussen fra lysaker togstasjon..
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2012 #3 Skrevet 2. januar 2012 Har du sjekka Trafikanten.no? ja, det nærmeste jeg fant ut var linje 143 når jeg skrev inn adressen, men virker ikke som om busstoppet er så veldig nært dit jeg skal, en kan jo være det er litt avsides og at jeg derfor må gå et stykke..
Ananas. Skrevet 2. januar 2012 #4 Skrevet 2. januar 2012 Kan hende det er et urbrukelig tips, men når jeg tok eksamen på uni/høgskole så lå det alltid ute reiserute til eksamenslokaler utenfor skolen på nettsidene.. Kanskje finner du en liste med eksamenslokaler etc. på nettsidene deres? Enten felles for alle, eller på faget du skal ha eksamen i.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2012 #5 Skrevet 2. januar 2012 jeg ville a) alliert meg med noen andre fra studiet som også skal dit, eller b) dratt opp en eller annen dag før eksamen slik at du ikke behøver å risikere å ikke finne frem på selv dagen. 1
Gjesten Skrevet 2. januar 2012 #6 Skrevet 2. januar 2012 (endret) Jeg googlet frikirken i bærum og fant adressen Skogveien 69. Er det rett adresse? I så fall var dette det beste trafikanten fant: Reisevei. Her er det bare en buss du skal ta, og det er en to minutters gåtur. Er du usikker på veien du skal gå, så bruk gatebilder på kart.gulesider.no eller google street view. Edit: Jeg ser nå at når du trykker på linken over, får du beskjed om å gå av på Stabekk Kino og gå i fem minutter. Du burde velge alternativet under (gå av en stasjon senere), for da trenger du bare å gå i to minutter. Endret 2. januar 2012 av Gjesten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå