Grønt blad Skrevet 2. januar 2012 #1 Skrevet 2. januar 2012 Jeg vurderer å bestille noe gjennom nettbutikken Glass og interiør. Jeg vet at butikken har eksistert lenge, men samtidig virker den litt amatørmessig. Noen som vil dele erfaringer? Er den til å stole på?
Humbug? Skrevet 2. januar 2012 #2 Skrevet 2. januar 2012 Jeg har handlet fra de flere ganger. Ikke noen problemer.
Grønt blad Skrevet 3. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2012 Takk for svar. Da bestiller jeg
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2012 #4 Skrevet 3. januar 2012 Har bestilt 2 ganger. Begge gangene var det noe feil med bestillingen (antall en gang, varetype den andre gangen), men det skal sies at de ordna opp i det da jeg tok kontakt. Likevel var det irriterende. Spesielt da det skjedde igjen.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #5 Skrevet 12. september 2015 Jeg drar opp igjen denne gamle tråden da jeg vurderer å bestille fra glassoginteriør. Noen flere her som har erfaringer å komme med? Anonymous poster hash: e59f4...c6d
Gubi Skrevet 12. september 2015 #6 Skrevet 12. september 2015 Bestilte noe der for et par år siden, masse rot og kluss. Måtte etterlyse bestillingen men omsider kom den i posten 3-4 uker etter at jeg la inn bestillingen. Mulig den var nystartet da og at rutinene har gått seg til?
Rosaboble15 Skrevet 12. september 2015 #7 Skrevet 12. september 2015 Jeg bestilte derfra for et halvt år siden. Det tok noen uker å få varene, men jeg fikk de. Jeg måtte etterlyse varene, og da viste det seg at de hadde glemt hele bestillingen. Jeg vil anbefale deg å ikke bestille noe det haster med, i hvert fall. Ellers er jeg ganske fornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå