Gå til innhold

Nettbutikken Glass og interiør

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å bestille noe gjennom nettbutikken Glass og interiør. Jeg vet at butikken har eksistert lenge, men samtidig virker den litt amatørmessig. Noen som vil dele erfaringer? Er den til å stole på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har handlet fra de flere ganger. Ikke noen problemer.

Skrevet

Takk for svar. Da bestiller jeg :)

AnonymBruker
Skrevet

Har bestilt 2 ganger. Begge gangene var det noe feil med bestillingen (antall en gang, varetype den andre gangen), men det skal sies at de ordna opp i det da jeg tok kontakt. Likevel var det irriterende. Spesielt da det skjedde igjen.

• 3 år senere...
Skrevet

Jeg drar opp igjen denne gamle tråden da jeg vurderer å bestille fra glassoginteriør.

Noen flere her som har erfaringer å komme med?

Anonymous poster hash: e59f4...c6d
Skrevet

Bestilte noe der for et par år siden, masse rot og kluss. Måtte etterlyse bestillingen men omsider kom den i posten 3-4 uker etter at jeg la inn bestillingen. Mulig den var nystartet da og at rutinene har gått seg til?

Skrevet

Jeg bestilte derfra for et halvt år siden. Det tok noen uker å få varene, men jeg fikk de. Jeg måtte etterlyse varene, og da viste det seg at de hadde glemt hele bestillingen.

Jeg vil anbefale deg å ikke bestille noe det haster med, i hvert fall. Ellers er jeg ganske fornøyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...