missLynch Skrevet 2. januar 2012 #1 Skrevet 2. januar 2012 (endret) Helsesøster mente vi bare kunne fortsette med smaksprøver nå, for minsten er utrolig aktiv, og viser stor interesse for mat. Han elsker most banan og sviskemos. Han trenger også ekstra næring, da han er temmelig slank. Hun mente jeg kunne blande litt grøt med morsmelk, slik at det ble noen teskjeer med velling av det. Kjøpte en boks med Hipp risgrøt med banan og fersken. Det står at den skal blandes ut med vann. Kan jeg likevel blande ut grøt med morsmelk? Noen som har erfaring med dette? På forhånd takk Endret 2. januar 2012 av missLynch
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2012 #2 Skrevet 2. januar 2012 Ja, du kan likevel blande ut med MM. Nå inneholder Hipp sin grøt MME, slik at melkebehovet er dekket inn der, men det er jo ikke noe i veien for å blande med MM for det. Jeg kan forøvrig anbefale Holle sine grøter. De inneholder ikke noe annet enn grøtmel, og særlig hirsegrøten deres er rik på jern. den kan du blande med vann, MME eller MM og så tilsette litt fruktmos eller annet for smak. Vår baby ELSKET Holle grøt. Ikke inneholdt den palmeolje heller, som mye babymat dessverre gjør. Holle fås på helsekosten og erfaringsmessig varer også en pakke med Holle, lenger enn andre grøter. Så alt i alt er den ikke dyrere. http://www.hollebaby.no/?ItemID=1961 1
Gjest pysepusen Skrevet 2. januar 2012 #4 Skrevet 2. januar 2012 Slenger meg på å anbefale Holle sine grøter når man blander med mm! Vi brukte dem helt til jeg ikke gadd å pumpe mer da han var 10 mnd Laget fruktgrøt, brukte det som vanlig grøt osv osv! Genialt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå