chimp Skrevet 22. desember 2003 #1 Del Skrevet 22. desember 2003 Kan den brukes der eller blir det for hard kost og vil lage riper i materialet? Står ingenting på pakken...bortsett fra et symbol som jeg syns mest ligner på en gasstopp el kanskje en vanlig komfyr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 22. desember 2003 #2 Del Skrevet 22. desember 2003 Jeg har hørt at det ikke skal brukes på keramisk topp. I så fall bør du ikke skure for hardt, det blir fort en ripe eller to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ragnhils ikke innlogget Skrevet 22. desember 2003 #3 Del Skrevet 22. desember 2003 Ikke bruk jif på keramisk topp! Det er en skurekrem som vil ødelegge og lage riper i toppen din. Rengjøring gjør du enklest med et spesialmiddel for keramisk topp (kjøpte en flaske for 3 år siden, den er superdrøy!) - og "barberbladskrapen" som fulgte med da du kjøpte komfyren. Til daglig funker det supert med zalo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 22. desember 2003 #4 Del Skrevet 22. desember 2003 Jeg tar det meste med en microfiberklut etter at jeg har skrapt av. Har forresten fått en ganske stygg ripe i koketoppen etter at sambo fant ut at svint var supert til å fjerne flekker med . Heldigvis så han selv at det ikke gikk bra, så det ble bare EN ripe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. desember 2003 #5 Del Skrevet 23. desember 2003 Jeg har brukt jif skurekrem på komfyren min i over tre år, ikke en eneste ripe så langt......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 23. desember 2003 #6 Del Skrevet 23. desember 2003 Jeg har også brukt jif på min oven - den ser helt ny ut selv om den er mange år. Bruker en svamp som jeg skrubber med - funker utmerket ! Cluet er å vaske ovnen ofte - og med en gang man har sølet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 23. desember 2003 #7 Del Skrevet 23. desember 2003 Mamma bruker også skurekrem på sin. Fin og uten riper. Den keramikktopp-rensen er jo skurekrem det også da:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 23. desember 2003 #8 Del Skrevet 23. desember 2003 Jeg har også brukt Jif de 4 siste åra. Ikke en ripe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 23. desember 2003 Forfatter #9 Del Skrevet 23. desember 2003 Sorry! Jeg skrev feil. Det jeg mente er de nye skureklutene fra Jif. De i grønn pakke! Sånne engangskluter m skureeffekt på den ene siden og poleringseffekt på den andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 23. desember 2003 #10 Del Skrevet 23. desember 2003 Kan ikke tenke meg at det gjør noe. Det er sikkert ikke så voldsom skureeffekt på de klutene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
simsalabim Skrevet 23. desember 2003 #11 Del Skrevet 23. desember 2003 Jeg bruker både jif og stålull på min innimellom,og det er ingen striper på den-og den har jeg hatt i 6 år nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå