Gå til innhold

Jif Skurekrem på keramikktopp???

chimp

Anbefalte innlegg

Kan den brukes der eller blir det for hard kost og vil lage riper i materialet? Står ingenting på pakken...bortsett fra et symbol som jeg syns mest ligner på en gasstopp el kanskje en vanlig komfyr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ragnhils ikke innlogget

Ikke bruk jif på keramisk topp! Det er en skurekrem som vil ødelegge og lage riper i toppen din.

Rengjøring gjør du enklest med et spesialmiddel for keramisk topp (kjøpte en flaske for 3 år siden, den er superdrøy!) - og "barberbladskrapen" som fulgte med da du kjøpte komfyren. Til daglig funker det supert med zalo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar det meste med en microfiberklut etter at jeg har skrapt av.

Har forresten fått en ganske stygg ripe i koketoppen etter at sambo fant ut at svint var supert til å fjerne flekker med :roll: . Heldigvis så han selv at det ikke gikk bra, så det ble bare EN ripe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også brukt jif på min oven - den ser helt ny ut selv om den er mange år. Bruker en svamp som jeg skrubber med - funker utmerket !

Cluet er å vaske ovnen ofte - og med en gang man har sølet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sorry! Jeg skrev feil. Det jeg mente er de nye skureklutene fra Jif. De i grønn pakke! Sånne engangskluter m skureeffekt på den ene siden og poleringseffekt på den andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...