AnonymBruker Skrevet 2. januar 2012 #1 Skrevet 2. januar 2012 Jeg tar VG2 nå som privatist, men har lest dårlig dette halvåret. Har lest masse de to siste ukene, og synes det går veldig bra. Er supermotivert nå, men er samtidig bekymret over at jeg skal ha utrolig mange eksamener april-mai-juni. Jeg er generelt skoleflink, og som sagt veldig motivert nå, tror dere jeg kan klare det, eller er det nyttesløst å melde meg opp til alle eksamenene? Tenker på å lese mange timer om dagen. Det er 2.året jeg skulle ha gått nå uansett, så jeg henger i utgangspunktet ikke etter og det er ingen fag som skal tas opp igjen. Har høye ambisjoner.
cellar Skrevet 2. januar 2012 #2 Skrevet 2. januar 2012 Hvor mange eksamener er det snakk om? En venninne av meg tok 7 i november, så det er aboslutt mulig. Kommer også litt an på om du jobber i tillegg eller ikke, om du har masse tid til å lese Jeg skal ha 2 til våren, og synes det er 1 for mye
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2012 #3 Skrevet 2. januar 2012 Hvor mange eksamener er det snakk om? En venninne av meg tok 7 i november, så det er aboslutt mulig. Kommer også litt an på om du jobber i tillegg eller ikke, om du har masse tid til å lese Jeg skal ha 2 til våren, og synes det er 1 for mye TS her. Haha! Ja, hadde det enda vært 2 fag.. Jeg tar dette skoleåret som privatist i stedet for å gå på skole, og da blir det vel 15 eksamener, tror jeg........ Har helt fri dager.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2012 #4 Skrevet 2. januar 2012 TS her igjen. Er forresten ikke 15 fag, det er 9 fag, men med både skriftlig og muntlig i noen fag.
Bollocks Skrevet 16. april 2012 #5 Skrevet 16. april 2012 Hei, jeg slenger meg på denne tråden en god del etter siste innlegg. Jeg bare lurer på om noen har erfaring med å ta 2. og 3. videregående som privatist fremfor vanlig videregående? Er det tungt? Hvor mange fag må man ta? Fordeler/ulemper, etc?
AnonymBruker Skrevet 16. april 2012 #6 Skrevet 16. april 2012 Jeg kjenner en jente som hadde 15 eksamener, men noen av de var skriftlig og muntlige da. Hun klarte å få 5 og 6-ere, fordi hun jobbet jevnt og trutt, og hadde lagd seg en timeplan over hva hun skulle igjennom hver uke frem til eksamen. Hun forbedret hele vitnemålet sitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå