Gjest LillaGorilla Skrevet 2. januar 2012 #1 Skrevet 2. januar 2012 (endret) Hvilke app's (til Android tlf/nettbrett og Apple tlf/nettbrett) gjør studiehverdagen gøyere/lettere/mer oversiktlig for deg? Skriv gjerne hvorfor app'en er bra og hva du bruker den til, og hva du studerer om du vil! Edit: Skriv gjerne tips til PC/Mac også.. Endret 2. januar 2012 av LillaGorilla
Gjest finurlig Skrevet 3. januar 2012 #4 Skrevet 3. januar 2012 Jeg bruker den ikke selv, men har hørt at iStudiez skal være veldig bra
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2012 #5 Skrevet 3. januar 2012 Dropbox - helt genial til lagring av artikler, case, arbeidsdokumenter, og alt annet elektronisk materiell.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2012 #6 Skrevet 3. januar 2012 Har ikke prøvd den selv, siden jeg ikke har android, men det finnes en app som heter studweb mini eller lignende..Da får du varsling når karakterer er kommet osv, så slipper man å logge på studentweb 10 ganger om dagen
Gjest LillaGorilla Skrevet 3. januar 2012 #7 Skrevet 3. januar 2012 Har ikke prøvd den selv, siden jeg ikke har android, men det finnes en app som heter studweb mini eller lignende..Da får du varsling når karakterer er kommet osv, så slipper man å logge på studentweb 10 ganger om dagen Det må sjekkes ut :D Blir utolmodig av å vente på sensuren..!
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #9 Skrevet 4. januar 2012 Jeg lastet ned StudWeb Mini nå i kveld, men den fungerer ikke. Skuffet!! Jeg får beskjed om at jeg er logget inn som "null" og får ikke opp noen resultater ... Noen andre som sliter med det samme?
Ametrin Skrevet 4. januar 2012 #10 Skrevet 4. januar 2012 Jeg er veldig fornøyd med iStudiez, både på Mac og iPhone Har full oversikt over timeplanen, som er satt til å oppdatere seg etter timeplanen som ligger på nett. I tillegg legger jeg inn hva som skal leses når og alle innleveringer.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #11 Skrevet 4. januar 2012 flashcardexchange.com Ikke en app, men veldig praktisk. Kan lage egne eller bruke andres flash cards
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå