lilje23 Skrevet 2. januar 2012 #1 Skrevet 2. januar 2012 Har kanskje ikke kommet så langt at jeg skal kjøpe enda, men greit å ha noen tanker klare om hva jeg kan kjøpe til han. Er det noe jeg synes er vanskelig, så er det å kjøpe gave til han, for jeg er så redd for at han ikke skal bli glad. Dessuten har jeg ikke peiling på hva som er vanlig når en skal ha morgengave. Hjelp?
Ninnin86 Skrevet 2. januar 2012 #2 Skrevet 2. januar 2012 (endret) Min får jaktgevær Var visst det han ønsket seg mest her i verden, bortsett fra meg, da Er bare fantasien som setter grenser for hva du kan kjøpe! Hva interesserer han seg for, da? Tror forresten jeg uansett ville gått for noe han kan ha hele livet! Det ønsker i alle fall jeg meg i morgengave. Min forlovede lurte på om jeg ønsket meg PC. Fin gave, men den varer ikke så lenge som ekteskapet (forhåpentligvis :gjeiper: ) gjør. Endret 2. januar 2012 av Ninnin86 1
Gjest Solstråla88 Skrevet 2. januar 2012 #3 Skrevet 2. januar 2012 Jeg tror jeg skal kjøpe han en MAC kniv han har sett på en stund.Han er kokk, og hans store lidenskap er kniver
Niennas Skrevet 2. januar 2012 #4 Skrevet 2. januar 2012 Her ble morgengaven en modningsvin, den skal modnes i ti år, og den skal vi drikke 25 juni 2021
Pingting Skrevet 2. januar 2012 #5 Skrevet 2. januar 2012 Her ble morgengaven en modningsvin, den skal modnes i ti år, og den skal vi drikke 25 juni 2021 Åherreminhatt, jeg leste modning-svin og tenkte at det var jo en ...original gave! 4
ivorybride Skrevet 2. januar 2012 #6 Skrevet 2. januar 2012 Slenger meg på denne jeg også.. Har veldig behov for noen tips. Min kommende mann ønsker seg ingenting, og det begynner å bli vanskelig å finne på hva man skal kjøpe i alle slags mulige gaver.. hehe...
Niennas Skrevet 2. januar 2012 #7 Skrevet 2. januar 2012 Åherreminhatt, jeg leste modning-svin og tenkte at det var jo en ...original gave! Modning-svin? 1
EliseK Skrevet 2. januar 2012 #8 Skrevet 2. januar 2012 Åherreminhatt, jeg leste modning-svin og tenkte at det var jo en ...original gave! Jeg leste nøyaktig det samme! Haha
FruN Skrevet 2. januar 2012 #9 Skrevet 2. januar 2012 Jeg kjøpte en ring, og lagde en fotobok med diverse påkledde/avkledde bilder Han ble veldig glad! 1
Lille Rosa Skrevet 2. januar 2012 #11 Skrevet 2. januar 2012 Feks klokke, "hobbyting", eller en opplevelse han drømmer om er fine gaver syns jeg. Jeg gikk for det siste, og det falt veeeldig i smak
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2012 #12 Skrevet 3. januar 2012 Jeg har tenkt til å ta "dirty" bilder i fotostudio med brudekjolen halveis over rumpa, skjorta hans godt kneppet opp, litt i den duren :D Har ikke råd til jaktgevær eller noen sånne "store" ting siden vi begge studerer da.
Rødtoppen86 Skrevet 3. januar 2012 #14 Skrevet 3. januar 2012 Jeg og mannen fant ut at vi istedenfor å kjøpe en gave til hver av oss, heller kjøpte en felles til oss begge. Siden vi skulle på bryllupsreise og ønsket oss skikkelig kamera, kjøpte vi oss et speilreflekskamera
challenger Skrevet 3. januar 2012 #15 Skrevet 3. januar 2012 Åherreminhatt, jeg leste modning-svin og tenkte at det var jo en ...original gave! Haha, jeg leste det også Tenkte at de var grisebonder! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå