Ditte Skrevet 20. mai 2002 #1 Del Skrevet 20. mai 2002 Jeg er 24 år nå og begynner å tenke på at jeg snart ønsker å bli gravid. Jeg har gått på p-piller i snart 7 år sammenhengende nå og lurer på om det er lurt å slutte i god tid før man begynner å prøve på å bli gravid? Jeg har hørt at man kan ha problemer med å bli gravis når man har gått lenge på pillen. Jeg vil ikke bli med barn akkurat nå, men kanskje om et halvt års tid...er det lurt å slutte med pillen nå snart, og la kroppen "hvile" fra p-pillene? Er det noen som kan gi meg noen råd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
donald Skrevet 20. mai 2002 #2 Del Skrevet 20. mai 2002 det tok ca 1/2 år før jeg ble gravid etter p-pille bruk. hadde da brukt p-piller i mange år. men dette er vel forskjellig for alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cobra Skrevet 20. mai 2002 #3 Del Skrevet 20. mai 2002 Jeg ble gravid etter 3 mnd forrige gang. Det tar vel en stund før hormonene er ute av kroppen, så sånn sett kan det være lurt å slutte med p-pillen litt før du planlegger å bli gravid. Men visst du slutter med p-pillen og ikke vil bli gravid enda så må du sikre deg på en annen måte i allefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanah Skrevet 21. mai 2002 #4 Del Skrevet 21. mai 2002 Jeg slutta med pillene etter å ha brukt dem i 7 år, og ble gravid etter to måneder. Dette er veldig individuelt! Ønsker du ikke å bli gravid akkurat nå, så ikke slutt med pillen, eller bruk andre prevensjonsmidler som eks kondomer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå