AnonymBruker Skrevet 2. januar 2012 #1 Skrevet 2. januar 2012 Jeg er akkurat ferdig med en master og skal nå begynne å søke jobb for fullt. Siden jeg er bortimot blakk er jeg temmelig desperat etter jobb og penger, men samtidig vil jeg jo ikke bare ta første og beste jobb, men heller se om jeg kan få en som i hvert fall er halvveis relevant for utdanningen. Jeg lurer derfor på om noen har noen tips til hva jeg kan gjøre mens jeg søker jobb? Er det noen som kunne tenkes å ville ansette meg som ekstrahjelp el.l. mens jeg er arbeidsledig? Jeg tenker jo på at de måtte jo i så fall ha lært meg opp først, og jeg kan jo forsvinne når som helst..
Motecio Skrevet 2. januar 2012 #2 Skrevet 2. januar 2012 avbryt utdanningen din elr fullfør å ta pause 1 år går fort . sørg for og ha skaffet jobb før man tar pause fra utdanning da . lett å få vaskejobb sykehjem brannstasjon osv .. butikk deltidsjober barer vaske etter stenge tid på barer resturanger osv .. har du fullført 3 år med de 3 mulige valgene(almen,GYM,MUSIKK ) i vidregående kan du bli vikar å få ca 200 timen hold på i et år prøv å skaff jobben før blablabal natta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå