AnonymBruker Skrevet 2. januar 2012 #1 Skrevet 2. januar 2012 Er blitt invitert på russefest til helga, og temaet er da å kle seg ut som noe på bokstaven navnet vårt begynner på! Noen som har forslag på bokstaven K? Tar i mot forslag med stor takk!
Namine Skrevet 2. januar 2012 #5 Skrevet 2. januar 2012 katt eller ku bør jo ikke være så alt for vrient å få til?
Gjest SemperFi Skrevet 2. januar 2012 #6 Skrevet 2. januar 2012 (endret) Konge! Endret 2. januar 2012 av SemperFi
Suzy Skrevet 2. januar 2012 #7 Skrevet 2. januar 2012 Konstabel, katt, kylling, kjøleskap... Sistnevnte er kanskje ikke så praktisk, men du verden så kult det kunne sett ut! 1
Gjest SemperFi Skrevet 2. januar 2012 #9 Skrevet 2. januar 2012 (endret) Konstabel, katt, kylling, kjøleskap... Sistnevnte er kanskje ikke så praktisk, men du verden så kult det kunne sett ut! Kjøleskap! :skratte: Er lett å lage da! Stor pappeske som man maler hvit! Kan se jævlig bra ut ... Kanskje mitt neste Halloween kostyme Endret 2. januar 2012 av SemperFi 1
Suzy Skrevet 2. januar 2012 #11 Skrevet 2. januar 2012 Kjøleskap! :skratte: Er lett å lage da! Stor pappeske som man maler hvit! Kan se jævlig bra ut ... Kanskje mitt neste Halloween kostyme Jeg så det liksom for meg jeg Utrolig stilig kostyme!!
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2012 #12 Skrevet 2. januar 2012 Kokk Kriger Kalle (snømannen Kalle) Kanin Kone Krokodille Kusk Kvisetryne
Mari*Nade Skrevet 2. januar 2012 #15 Skrevet 2. januar 2012 Kuriositet Kaktus Koreaner Krypskytter! Kjeltring Kunstløper Konsernsjef Kristuts Kabinansatt (flyvertinne) Kanin, katt, kålmark ku, kakkerlakk, kolibri, kjøter, koralldyr,krabbe/kreps, krypdyr, kveite, kylling Kvinnejeger, kvinnespion osv.. Kunstner Konfirmant Kaptein
Gjest SemperFi Skrevet 2. januar 2012 #17 Skrevet 2. januar 2012 Kaptein sabeltann Kaptein Sabeltann er like gøy å se på uansett alder. http://www.youtube.com/watch?v=7qqILCYDsLw
Gjest snoopy_93 Skrevet 2. januar 2012 #18 Skrevet 2. januar 2012 Kirurg Klokke Kanibal Krølltopp Kenguru Kakemonsteret Kleptoman Krokodille Kokk Kålorm Kinadame/mann Kalv
Tøydokke Anna Skrevet 3. januar 2012 #19 Skrevet 3. januar 2012 Knoll (og Tott) Klåfingra Krapyl Kaktus Kirke Kylling Kruspersille Karate Kid Kråke Keiserens nye klær Kriminell (B-gjengen?) Kurder
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå