Gå til innhold

Er jeg veeldig prippen?

Anbefalte innlegg

Gjest gjest i dag
Skrevet

Hei alle sammen!

Jeg begynner å lure på om jeg er veldig veldig prippen.. Jeg nærmer meg 30, og har for lenge siden sluttet å gå med bar mage og bruker vel litt mer voksne klær selv (det har en sammenheng med både jobb og kropp, for å si det sånn.. ) Men jeg har en veninne - hun er straks 35, 3 barnsmor og innimellom synes jeg rett og slett at hun kler seg vulgært når hun skal på byen.. Dyyype utringninger, gjennomsiktige topper, og skjørt som er så korte at de er på grensen til å kunne kalles belte.. Hun må i hvertfall barbere seg for å bruke noen av de skjørtene, for å si det sånn!

Er det meg som er prippen - eller veninna mi som er på desperat mannejakt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg "ser" for meg denne venninnen din.... karakteristisk for denne type damer, er erfaringsmessig en noe begrenset intelligens...

...hvis hun er desperat etter menn, er jeg redd hun må velge på nederste hylle....

Skrevet

Jeg synes vel egentlig at folk må få kle seg som de vil.

Selvsagt kan man også mene hva man vil om andre sine antrekk, men det er ikke noe man nødvendigvis trenger å kommentere eller bry seg om.

Jeg kjenner flere kvinner som er over 30 og som kler seg i korte skjørt og gjennomsiktige/korte topper. Felles for disse er at de er meget slanke og ser svært unge ut (noe som kanskje blir forterket av antrekket). De er på ingen måte desperate, men har dette som sin "stil".

Skrevet

Jeg synes ikke du er prippen, og er enig i at damer på 35 ++ ikke bør gå med bar navle og mikro-korte skjørt.

Det ser bare krampaktig og desperat ut, uansett fasong!!

Skrevet

Patetisk med damer på 35 i teenage-klær! Dessverre lite vi kan gjøre med det, vi får bare kle oss skikkelig vi som kan kunsten.

Skrevet

Skjørt som man må barbere seg for å kunne gå med :o

Hmmm....sier det mest om håveksten eller skjørtelengden..... :klø:

Folk må få kle seg som de vil, men ikke alt er like heldig. Desperate forsøk på å se eldre/yngre ut enn man er er sjelden vellykket.

Gjest gjest i dag
Skrevet

Takk for svarene :-)

Godt å høre at det ikke bare er meg som synes det ser litt patetisk ut når noen som nærmer seg 40 (og som gruer seg til å treffe sønnene på byen om et par år) kler seg som en fjortis!!

Etter at jeg postet innlegget har jeg tenkt litt - dama ønsker jo å finne noen å dele livet med, men "pussig nok" finner hun ingen.. Har veldig lyst til å hinte forsiktig om at det kanskje finnes bedre måter å treffe noen på - enn å fly på byen hver helg på fjortisstedene, for der er det så mange søte gutter å flørte med..

hehe - det er nok begrenset hvor mye jeg kommer til å bry meg, det er hennes liv, og jeg er egentlig stooor tilhenger av at alle får gjøre som de selv vil med livet sitt!!

Skrevet
Skjørt som man må barbere seg for å kunne gå med :o

Hmmm....sier det mest om håveksten eller skjørtelengden..... :klø:

:hoho::hoho::hoho:

Skrevet

Jeg har en slik venninne! Visste ikke at det fantes så mange av dem. Kanskje det er den samme?

Denne jenta, eller damen får vi si, er normalt intelligent, er ikke på mannjakt og oppfører seg forsåvidt helt normalt. Rent bortsett fra at hun kler seg som en vampete 16-åring! :o

Jeg tror det hele bunner i at hun har en helt annen smak enn meg. Hun synes nemlig at jeg kler meg utrolig snerpete og kjedelig når vi skal ut på byen. :ler:

Men jeg må innrøme at jeg noen ganger blir litt flau på hennes vegne..... :oops:

Skrevet

hmm - jeg har aldri tenkt alder i forhold til klær. Syns vel heller det blir litt fælt på et skrukkete ansikt og masse farget hår - men 30+? mange holder seg kjempebra i 30 årene.

Nå har ikke jeg en kropp som gjør at det er noe problem for meg. Men selv er jeg 35 og blir ofte tatt for å være 25. Om jeg hadde hatt kroppen ville jeg helt sikkert kjøpt meg noen hoftebukser og mage gensre ja :) Kjempefint.

Atmi

Gjest Madam Felle
Skrevet
Jeg synes vel egentlig at folk må få kle seg som de vil.

Selvsagt kan man også mene hva man vil om andre sine antrekk, men det er ikke noe man nødvendigvis trenger å kommentere eller bry seg om.

Jeg kjenner flere kvinner som er over 30 og som kler seg i korte skjørt og gjennomsiktige/korte topper. Felles for disse er at de er meget slanke og ser svært unge ut (noe som kanskje blir forterket av antrekket). De er på ingen måte desperate, men har dette som sin "stil".

:Nikke:

Har aldri vært flau over mine venninner uansett hvordan de går kledd, for jeg er kommet over fjortisstadiet. Hvem er det som skal bestemme hva folk skal gå med for klær når de er så og så gamle?

Pass på deg selv, så klarer sikkert venninnen din å passe på seg.

Skrevet

Jeg syntest det ikke bør være regler for hvordan man kan kle seg. men jeg syntest miniskjørt alà Barbie og bar mage er fryktelig uansett hvem som går med det. Sommeren er et unntak :roll:

Skrevet

Har ei venninde som er godt gift, har to barn og er over 30, hun går allikevel med "kule" klær, korte skjørter, ettersittende bukser, bar mage (når man ikke fryser ihjel med det....) utringede topper og jeg har sett henne i gjennomsiktig kjole og gjennomsiktige topper. Synes ikke det er patetisk i det hele tatt jeg, det er slik hun trives, og hun har kropp til det.

Kan selv lett gå med topper/bukser som gjør at det blir en bar glipe på magen, lage bukser med belte på hofta, ettersittende barnslige topper. Føler meg ikke voksen, så jeg føler meg ikke komfertabel i "voksne" klær. Dessuten så synes jeg magen min er fin!! :sjarmor:

Men korte skjørter ville jeg ikke hatt på meg rett og slett fordi jeg ikke synes jeg har lår til det. men det syntes jeg heller ikke når jeg var fjortiss, så det har mer med person å gjøre en med alder.

Noen ER sånn, andre prøver å se sånn ut, det synes gjerne forskjell.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...