Gå til innhold

Hvorfor vil han ikke ?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei ! Jeg vet ikke om dette har blitt tatt opp i noen andre ''tråder'' men jeg orker ikke lete.. O:-)

Jeg og typen har vært sammen i 1 år nå, og vi har hele tiden hatt sex når vi har følt for det. Jeg er 17, og får lov av mamma og pappa til å sove hos han, men nå vil han ikke ha sex lenger.

Litt kleint å skrive, men selvom vi begynner å kline, og han sier han er kåt osv, så er det akkurat som han drar meg unna. Og om jeg begynner å kysse på han, og kline, samtidig som jeg tar på kroppen hans så bare slutter han helt liksom uten å bli sur eller noe sånt altså.. Men jeg skjønner ikke hvorfor han plutselig har blitt sånn, men jeg føler ikke at jeg vil snakke med han om det heller.. Da høres det jo ut som jeg er helt sexgal :sjenert: Men det kan ikke være at han ikke er klar for det eller noe sånt heller, for vi hadde det jo ''ofte'' før. Kan det ha noe med meg å gjøre ? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest henriett3
Skrevet (endret)

Der ikke deg det er noe galt med!

Du må SNAKKE MED HAN om det. Det kommer ikke til å virke som du er sexgal, men jeg som sitter her og som ikke kjenner deg eller typen din (det kan jo hende jeg kjenner dere begge men anyways) kan ikke vite hvorfor han er sånn.

-Jeg har jo en tanke om hvorfor han er sånn, men vil ikke såre deg på noen måte.

You'll figure it out!

God natt :)

Endret av henriett3
Gjest Levitate
Skrevet

Kommunikasjon! Du må snakke med han om det. Kanskje selvtilliten hans ikke er så bra eller kanskje han bare ikke har lysten på topp lenger? Det kan være mange forskjellige ting og vi er ikke tankelesere. Du burde egentlig bare snakke med han om det for å få et skikkelig svar.

Skrevet

Kjønnsykdom? Typen til venninna mi var slik en gang, etterhvert sa han at han hadde kjønnsvorter.

• Liker 1
Gjest Survival
Skrevet

Kan være en million årsaker. Som de andre her sier kan det være kjønnssykdommer, andre problemer med understellet, eller det kan være noe psykisk - kanskje han trenger en pause fra sex.

Du må snakke med han om det.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...