AnonymBruker Skrevet 2. januar 2012 #1 Skrevet 2. januar 2012 Var i et juleselskap i jula hvor det var endel barn helt ned i 3-4 års alderen. En av familiemedlemmens skulle være nisse og dele ut presanger og han hadde tatt på seg skikkelig nissekostyme for å gjøre det litt moro for ungene under gaveutdelingen. Flere ganger under utdelingen dro nissen ned skjegget, mens de voksne febrilsk prøvde å få han til å ta det opp igjen med mimikk, for at nissen ikke skulle bli gjenkjent ( var en nabo som endel av barna kjente til fra før). Det er jo en ting, for skjegget kan jo sikkert falle av, men det som virkelig sjokkerte meg var at nissen på slutten av utdelingen tok av seg hele skjegget og avslørte at han ikke var nissen, til barnas store skuffelse .
Gjest badeand1 Skrevet 2. januar 2012 #2 Skrevet 2. januar 2012 Dårlig gjort ja. jævlig dårlig gjort. 1
Gjest snoopy_93 Skrevet 2. januar 2012 #4 Skrevet 2. januar 2012 Ødelegger jo gleden for barna da. Når jeg var liten gledet jeg meg nesten mer til nissen kom enn til å åpne pakker.
AngryMouse Skrevet 2. januar 2012 #5 Skrevet 2. januar 2012 (endret) Var unødvendig av "nissen" å gjøre dette, men kan bortforklares med at dette bare var en av nissens hjelpere og at den ekte nissen ikke kunne komme etc. Endret 2. januar 2012 av AngryMouse
altflyter Skrevet 2. januar 2012 #6 Skrevet 2. januar 2012 Det var unødvendig! Hadde han noen forklaring på hvorfor han gjorde det?
Safir Skrevet 2. januar 2012 #7 Skrevet 2. januar 2012 det er ca den dårligste nissen jeg har hørt om ever. mangla bare at han var full lissom 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2012 #8 Skrevet 2. januar 2012 Herregud for en dust. Han ville vel ha litt cred eller noe. Synes jeg ser for meg de skuffede ansiktene til ungene. :/ 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå