AnonymBruker Skrevet 2. januar 2012 #1 Skrevet 2. januar 2012 Er ikke sikker på om dette skal postes her, men prøver! Å ja, det finnes maange tråder om dette emnet, men jeg har litt ford dårlig tid til å sitte å lete..!=) Har seg slik at jeg og kjæresten har snakket om å ha analsex...Et ønske han har, og jeg går med på det fordi jeg selv syns det høres spennende ut. Er ikke redd for smerter ol.l..Stoler på han. Men det jeg er LIVREDD for, er jo selvfølgelig denne bæsjen som kan komme smygende på oss! Er ikke gira på det altså...Vet ikke om han tenker på dette engang, det virker nesten som at han tror jeg bæsjer blomster. Å siden jeg har litt lyst til å prøve dette her,så orker jeg ikke ta den diskusjonen om analsex og bæsj med han nå - rett før det braker løs liksom. Da skjer det ikke'no. Så derfor kjære KGuidere ; de av dere som har erfaring rundt dette - hva gjør man for å sørge for at magen holder seg fin? Eller avføringen da.. Jeg tilhører den gruppen som får problemer med magen når jeg blir nervøs. Må på do med EN gang, selv om jeg var for kort tid siden..Så selvom jeg har vært på do, så blir det jo aldri tomt kan det virke som!!=/ Å jeg VET med garanti at jeg kommer til å bli nervøs.. Så hva pleier dere å spise i forkant? Høres kanskje ufattelig teit ut,men...Hva spiser man, hva drikker man, og hva renser man seg med? for å være sikker på at det ikke ligger en kjøttkakebit klemt oppi et hjørne inni der? PS: om noen har noen råd mot nervøs bæsjemage, er det også kult!=) på forhånd takk.
Gjest Raindrops Skrevet 2. januar 2012 #2 Skrevet 2. januar 2012 Jeg gjør stort sett ingenting spesielt før analsex, og det pleier å gå helt fint her. Men du kan få kjøpt analdusj på kondomeriet som du kan bruke i dusjen til å spyle oppi der. Og jeg må bare si det, jeg ville ikke hatt analsex med noen som jeg ikke var sikker på reaksjonen til hvis noe skulle skje. Hvis man holder på der nede så må man bare være forbredt på at det kan komme litt rester, takler han ikke det har han ingenting der å gjøre. 3
Gjest snoopy_93 Skrevet 2. januar 2012 #3 Skrevet 2. januar 2012 Er ikke sånn at det kommer bæsj med en gang i så fall, men hvis han trekker penis ut for fort kan det skape et vakum som gjør at noe avføring kan bli med ut.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2012 #4 Skrevet 2. januar 2012 Ts her. Takk for svar!=) Jo altså...Jeg regner egentlig med at han vet det...er bare litt redd for at han ikke tenker så mye på det. Han er bare mest oppspilt akkurat nå. Føler meg som en dust om jeg skal bryte meg inn i stemningen hans ved å minne ham på farene ved dette her. Å uansett om han hadde reagert helt rolig på det, så ville jeg plaget meg selv ved å tenke " driver han å følger med baki der nå, i tilfelle det kommer no? Driver han å kjenne etter lukt? Har han kanskje ombestemt seg?" osv osv.. Vi har vært sammen lenge,men alikevel vil jeg ikke oppleve en slik ting..HAN kommer sikkert til å ta det helt fint, men jeg kommer alikevel til å skjemmes noe helt forferdelig!=(
Hybelkanin Skrevet 2. januar 2012 #5 Skrevet 2. januar 2012 Kjøp sånn "Miniklyks" eller hva det heter på apoteket og bruk den en stund før dere "setter igang" Bortsett fra det, prøv å slappe av og be ham om å være forsiktig. avføringen ligger som regel lenger "opp" enn han når, med mindre du er -skikkelig- trengt, så det pleier å gå helt fint uten hjelp fra klyster eller dusj også Lykke til
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2012 #6 Skrevet 2. januar 2012 Ja,er det en form for klyster det da? kan ikke det virke lenge? At jeg tror jeg er "ferdig", men så plutselig kommer det mer når tarmen blir danset med?
Hybelkanin Skrevet 2. januar 2012 #7 Skrevet 2. januar 2012 Joda, det er en form for klyster, men disse små funker mest for å bli kvitt det "overflatiske". Ihvertfall om du ikke lar den virke like lenge som det står på pakken. Men om du tar den tidlig samme dag som du har tenkt å overraske din kjære, så tror jeg nok det burde gå fint. ^^
solch Skrevet 2. januar 2012 #8 Skrevet 2. januar 2012 Anbefaler deg å seepisode 7 av trekant sesong 2 <----link Handler om analsex, og faktisk masse å lære om både det ene og det andre når det kommer til analsex lykke til med rompesexen da 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå