Gå til innhold

Billig (og bra) hotell i Stockholm?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal gi kjæresten min konsertbilletter i bursdagsgave og siden konserten er i Stockholm tenkte jeg å spandere reise og hotell. Sliter med å finne noe til en grei pris. Jeg er ikke interessert i å dele bad med noen, men bortsett fra det har jeg ikke så høye krav. Flott om det er sentrumsnært, men ikke nødvendig.

Har sett på hotels.com og da må man fort opp i 2000,- for tre netter, noe som blir i dyreste laget når jeg har andre kostnader i tillegg. Har aldri vært der før så vet heller ikke hvor det er bra å bo.

Hvis noen vet om et billig hotell evt nettsider jeg kan sjekke (har vært på tripadvisor og hotels.com) blir jeg veldig glad:)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal gi kjæresten min konsertbilletter i bursdagsgave og siden konserten er i Stockholm tenkte jeg å spandere reise og hotell. Sliter med å finne noe til en grei pris. Jeg er ikke interessert i å dele bad med noen, men bortsett fra det har jeg ikke så høye krav. Flott om det er sentrumsnært, men ikke nødvendig.

Har sett på hotels.com og da må man fort opp i 2000,- for tre netter, noe som blir i dyreste laget når jeg har andre kostnader i tillegg. Har aldri vært der før så vet heller ikke hvor det er bra å bo.

Hvis noen vet om et billig hotell evt nettsider jeg kan sjekke (har vært på tripadvisor og hotels.com) blir jeg veldig glad:)

Prøvd hostels.com?

Skrevet

Når er det dere skal dra? Stockholm kan det være vanskelig å finne billige hoteller så du kommer nok ikke så mye under det.

AnonymBruker
Skrevet

Ser du ikke vil dele bad, meeen må nesten bare få anbefale et kjempebra vandrerhotell: castanea. Ligger i gamla stan. Er et koselig kjøkken der man kan lage mat på, oppholdsrom og flere toaletter + dusjer.

Skrevet

Har sjekket hostels.com, men med en gang man skal ha et eget rom inkl toalett blir prisene like høye som på et hotell.

Skal reise i slutten av mars.

castanea ser veldig koselig ut, men er ganske bestemt på at det må ha eget toalett. Får lete videre og se om jeg må fire på kravene, eller betale mer.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du vil bo på hotell i Stockholm så er det dyrt, hvis du vil under 2000 for tre netter så får du prøve hostel/herberge osv. (PS 2000 for tre netter er ikke dyrt når du skal til en Vest-Europeisk storby, er ikke helt samme prisene som "charter-ferier" ;) )

Skrevet

Hvis du vil bo på hotell i Stockholm så er det dyrt, hvis du vil under 2000 for tre netter så får du prøve hostel/herberge osv. (PS 2000 for tre netter er ikke dyrt når du skal til en Vest-Europeisk storby, er ikke helt samme prisene som "charter-ferier" ;) )

Har skjønt det ja. De siste årene har jeg stort sett reist til Øst-Europa og der har vi fått mye for pengene, så må vel omstille meg litt :)

AnonymBruker
Skrevet

booking.com

bra side!

:)

Skrevet

www.zinkensdamm.com

Du kan velge mellom hotellstandard eller vandrerhjem med delt bad. Men uansett hvor du bor (har prøvd både hotellstandard og vandrerhjem-standard der) så er der rene, pene bad/dusj/toalett. Like ved en flott park, eneste "ulempen" er at du må bruke bane inn til sentrum, og der er ca. 10 minutter å gå fra stasjonen.

Stockholm er trivelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...