Gå til innhold

Hvilket format skal vi ha på inbydelsene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og kjæresten har nå designet eget monogram og begynt å designe inbydelsene til bryllupet vårt.

Vi har nå bare et problem i grunn, og det er om vi skal ha inbydelsene avlange eller helt likekantet som et kvadrat. Hva syns dere?

Nr 1: Kvadrat (15cm*15cm)

LINK

Nr 2: Rektangulært (avlangt ca 10cm*20cm)

LINK

Baksiden på det rektangulære: LINK

På baksiden skal vi ha et stort monogram slik dere ser på den siste linken.

Hva syns dere? Kvadrat eller avlangt?

(Og ikke bry dere om teksten, for det er ikke den vi skal bruke, det er bare noe vi skrev full fart for å fylle inn så vi så hvordan det ble. Står til og med feil årstall :P )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes den kvadrate var finest :)

Gjest Offensive Pie
Skrevet

Jeg synes også at den kvadratiske var finest.

AnonymBruker
Skrevet

dytt

Skrevet

Jeg fortrekker det kvadratiske. Får litt meny-feeling av det rektangulære.

AnonymBruker
Skrevet

Bruk for all del en font som er leselig. Den du har brukt der, er ment for overskrifter og/eller veldig korte tekster.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bruk for all del en font som er leselig. Den du har brukt der, er ment for overskrifter og/eller veldig korte tekster.

Enig i denne. Den fonten kan være nydelig til overskriften, men bruk en annen til resten av teksten. Finn f.eks. en enkel, klassisk sans serif som ikke gjør så mye av seg. Da får det både et moderne preg, er lettlest, og de ulike fontene fremhever hverandre.

Skrevet

Fonten er VELDIG godt leselig i den størrelsen de er printet ut på :) Noe som ikke kommer så godt frem på bildet, men som er tilfelle. Min kjære har god kunnskap om dette med fonter og så videre, og han hadde ikke latt meg bestemme en løkkeskrift som var uleselig på noen måte ;)

Skrevet

Enig med Vaskebøtta :)

Skrevet

Jeg synes den første var finest :) Synes de rektangulære passer bedre til programmet eller menyen. Er og enig med de som sier dere burde ha en annen skrifttype under overskriften. Blir sikkert kjempe fine innbydelser, så koselig at dere lager de selv :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...