Gå til innhold

Mannlige brukere av KG

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde satt stor pris på om dere kunne skrevet hvor dere er fra i profilen deres! Så kan vi kvinner "shoppe" menn her inne, sende melding til dem vi bor i nærheten av. :jepp:

Videoannonse
Annonse
Gjest Swarovski
Skrevet

Til alle de mannlige brukerne!?! Er du klar over hvor mange dere er? Må jo holde på hele natten bare med å sende pm'er da. Og det er jo bortkastet tid av natten...

Bedre at dere lister opp seksuelle preferanser sammen med all infoen deres ja. :lur:

• Liker 1
Skrevet

Jeg bor i Oslo, tøff som faen (på nettet i hvert fall) så bare ta kontakt om du tør! ;)

Gjest Vampen
Skrevet

Altså, jeg har jo allerede fått en haug av KG-menn, så det er kanskje på tide at jeg begynner å dele. Jeg vil jo ikke være gnien.

Gjest BamseB
Skrevet

Står hvor jeg bor, men drukner ikke i meldinger av den grunn.

Kan det kanskje ha noe å gjøre profilbildet, for ikke å nevne signaturen min..? :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Står hvor jeg bor, men drukner ikke i meldinger av den grunn.

Kan det kanskje ha noe å gjøre profilbildet, for ikke å nevne signaturen min..? :sjenert:

Jeg finner ikke det jeg :sjenert:

Skrevet

Jeg bor i Oslo, tøff som faen (på nettet i hvert fall) så bare ta kontakt om du tør! ;)

:lur:

Gjest BamseB
Skrevet

Jeg finner ikke det jeg :sjenert:

Mjøsa.. nord.. enn du? ;):P

Gjest Katten.
Skrevet

Trodde dessuten alle visste både mitt bosted og seksuelle preferanser her.

• Liker 1
Skrevet

Her skal det F**n ikke røpes noe om bosted nei .

• Liker 2
Skrevet

Nå har jeg oppdatert profilen min - så nå forventer jeg at invitasjonene hagler! :popcorn:

• Liker 2
Gjest Bustenskjold
Skrevet

Nå har jeg oppdatert profilen min - så nå forventer jeg at invitasjonene hagler! :popcorn:

Du har presisert at du er mann?

Er ikke alle som leser det med liten skrift vet du :lur:

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

MissStiles, mod

Skrevet

Når ble dette en datingside?

Gjest BamseB
Skrevet

Du har presisert at du er mann?

Er ikke alle som leser det med liten skrift vet du :lur:

Leste du ikke overskriften?

Jeg er minst like nysgjerrig som alle kvinnene her inne!! :skratte:

Skrevet

Bor nå på vestlandet jeg (Hordaland), det står nå i profilen min :) Ser ingen grunn til å skjule hvor jeg bor.

Noen av dere vet kanskje til og med at jeg bor i Bergen siden jeg har snoket litt rundt på "Bergenstreff" eller noe i den duren ^^

Gjest Vampen
Skrevet

Altså, jeg har jo allerede fått en haug av KG-menn, så det er kanskje på tide at jeg begynner å dele. Jeg vil jo ikke være gnien.

:sjokk:

Heheheeeerk, host, det innlegget så i grunn LITT annerledes ut etter at x antall sider med kontekst ble ryddet bort! Angst og gru. Nå vet jeg hvordan det er å føle seg feilsitert! :nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...