Gjest Nikki09 Skrevet 1. januar 2012 #1 Skrevet 1. januar 2012 Har du noen såkalte "singelhemmeligheter"? Noen ting du gjør hjemme alene som du ikke forteller til Gud og hvermann, og ihvertfall ikke nevner for en evt kjæreste?
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2012 #2 Skrevet 1. januar 2012 Har du noen såkalte "singelhemmeligheter"? Noen ting du gjør hjemme alene som du ikke forteller til Gud og hvermann, og ihvertfall ikke nevner for en evt kjæreste? Hva slags hemmeligheter sikter du til? Kan du ikke begynne å fortelle om dine? Du må åpenbart ha noe spesielt i tankene...
Gjest NerdMedSverd Skrevet 1. januar 2012 #3 Skrevet 1. januar 2012 Jeg dusjer alltid med døra åpen mens jeg spiller listepop på full guffe ute i stua. 4
KleintEastwood Skrevet 14. januar 2012 #5 Skrevet 14. januar 2012 Ja, nå er vi spent Nikki. Ja det er vi jammen meg Del med oss da Nikki.Starter vel ikke en tråd for å la den dø ut?
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 14. januar 2012 #6 Skrevet 14. januar 2012 Danser helt bananas og synger skjærende falskt mens jeg lever meg veldig inn i musikkvideoer Spesielt når LMFAO-"Sexy and I know it" kommer på tv Wiggle wiggle wiggle,yeah!!
Gjest Tidssone Skrevet 15. januar 2012 #8 Skrevet 15. januar 2012 Danser til Billy Idol. Og synger. Alt foran speilet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå