LionMan Skrevet 22. desember 2003 #1 Skrevet 22. desember 2003 Ikke slå meg i hjæl med en gang nå da... Har ikke så mye erfaring med dette men.... Hvordan arter utroskap seg egentlig? Når man har et forhold til en annen person, er man ikke da forpliktet til å være tro mot den? Dette behovet om å være utro må jo ha en årsak i ett eller annet!? Jeg synes det høres helt fjernt ut når folk sier at et tilfelle av utroskap ikke har noen betydning!!! Jeg kan ikke fatte og begripe at folk tar så lett på det å ha seg et "one night stand"! Åssen klarer dere å se partneren i øynene etterpå!?!? Hvor er moralen?
Gjest Brunhilde Skrevet 22. desember 2003 #2 Skrevet 22. desember 2003 Det er da svært så opphengt du er i utroskap da?!? Ikke mindre enn 3 innlegg har du startet som vel egentlig omhandler det samme... Hva er EGENTLIG problemet ditt?
LionMan Skrevet 22. desember 2003 Forfatter #3 Skrevet 22. desember 2003 Det er da svært så opphengt du er i utroskap da?!? Ikke mindre enn 3 innlegg har du startet som vel egentlig omhandler det samme... Hva er EGENTLIG problemet ditt? Huff da!! :o Beklager så mye.... Synes bare det virker som om mange ikke har noen som helst form for moral lenger, men det kan jo hende at det bare er jeg som er litt for opphengt i det!! Jeg blir så sinnsykt provosert når jeg leser at utroskap har blitt "vanlig"!! ...men, men, jeg skal ta denne tilbakemeldingen til etteretning og ikke starte noen flere diskusjoner.....om utroskap og moral....... :-?
Gjest Anonymous Skrevet 22. desember 2003 #4 Skrevet 22. desember 2003 Det er da svært så opphengt du er i utroskap da?!? Ikke mindre enn 3 innlegg har du startet som vel egentlig omhandler det samme... Hva er EGENTLIG problemet ditt? Ikke bry deg om dette LionMan, det kommer fra ei som er "den andre kvinnen", altså sammen med en gift mann. Synes du skal fortsette å ta opp spørsmål om utroskap! Det er ok å vite at det er flere som ikke synes det er greit..
Gjest Brunhilde Skrevet 22. desember 2003 #5 Skrevet 22. desember 2003 Ja - og jeg kan si deg følgende: Bortgjemte mobiler er grunn til å være på vakt. Det KAN betyet forhold. Jeg skal ikke si jeg er stolt over forholdet mittt - men kjære feige faen=gjest, jeg skjems heller ikke! Jeg har fortalt noe her på KG, men langt fra alt, og hvis du vil dømme meg, velbekomme. Du kjenner meg ikke - men langt viktigere er at ingen kjenner dagen før solen går ned!
Gjest Fighter Skrevet 22. desember 2003 #6 Skrevet 22. desember 2003 Jeg har fortalt noe her på KG, men langt fra alt, og hvis du vil dømme meg, velbekomme. Du kjenner meg ikke - men langt viktigere er at ingen kjenner dagen før solen går ned! Nei, vi kjenner deg ikke, men vi kan mene at utroskap er galt.
Gjest Madam Felle Skrevet 22. desember 2003 #7 Skrevet 22. desember 2003 Har heldigvis moralen i behold. hadde aldri akseptert one night stand fra meg eller partneren. Da hadde jeg heller gjort det slutt med han først om jeg måtte ha meg noe med andre. Alle kan bestemme selv hva de vil gjøre, og da får de stå til ansvar for valgene sine. Følelser styrer en ikke, men handlinger styrer en til 100%
Gjest Anonymous Skrevet 22. desember 2003 #8 Skrevet 22. desember 2003 Joda, enig i at utroskap er galt!! Handlingen er gal... Men ingen har rett til å dømme andre mennesker av den grunn!! Tror at denne jenta er en toppers jente, som har falt for en gift mann... Dette er hun dessverre ikke alene om!!! Som har blitt sagt i tidligere tråder, slutt å dømme andre utifra et diskusjonsforum! Jeg setter også spørsmålstegn til LionMan's "Hvor er moralen". Jeg spør meg selv, men jeg har ikke svar! Er midt i en situasjon selv. Tenker ikke fornuft, tenker ikke moral, tenker ikke på andre enn meg selv....... Livet er intet glansbilde!!
Gjest Poirot Skrevet 22. desember 2003 #9 Skrevet 22. desember 2003 Nei, vi kjenner deg ikke, men vi kan mene at utroskap er galt. Det er jo faktisk ikke Brunhilde som er utro...
Gjest Madam Felle Skrevet 22. desember 2003 #10 Skrevet 22. desember 2003 Det er jo faktisk ikke Brunhilde som er utro... Så rett så rett
Gjest Fighter Skrevet 22. desember 2003 #11 Skrevet 22. desember 2003 Det er da svært så opphengt du er i utroskap da?!? Ikke mindre enn 3 innlegg har du startet som vel egentlig omhandler det samme... Hva er EGENTLIG problemet ditt? Nei, men hun trenger da ikke kjefte på LionMan for at han stiller spørsmålstegn ved moralen ved utroskap.
Gjest Poirot Skrevet 22. desember 2003 #12 Skrevet 22. desember 2003 Nei, men hun trenger da ikke kjefte på LionMan for at han stiller spørsmålstegn ved moralen ved utroskap. Jeg oppfattet det ikke som kjeft men et spørsmål, og satt faktisk og tenkte nøyaktig det samme som B.
Gjest Brunhilde Skrevet 22. desember 2003 #13 Skrevet 22. desember 2003 Poirot, jeg sier bare en ting: TAKK!
Gjest Jes Skrevet 22. desember 2003 #14 Skrevet 22. desember 2003 Tror en her svarer ut ifra den situasjonen man befinner seg i her og nå. Den som i dag er imot utroskap er kanskje for i morgen, fordi det passer seg slik. Samme for de som er utro i dag og gjerne klarer å kapre 'den gifte' mannen, hvordan blir morgendagen når 'den gifte' mannen kanskje ser seg om etter en ny erobring og 'den som kapret' sitter igjen med kjærlighetssorg? Det blir så feil å diskutere rett og galt når vi ikke aner mer enn selve spørsmålet omtrent....
Gjest Nicoline Skrevet 24. desember 2003 #15 Skrevet 24. desember 2003 Synes det er en uting slik som Brunhilde reagerer med sitt innlegg her. Hvis det plager deg at det skrives flere innlegg om samme emnet av en og samme person - hvorfor må du komme med slike sure oppstøt ? Bare meg som reagerer på det ?
Gjest Poirot Skrevet 24. desember 2003 #16 Skrevet 24. desember 2003 Synes det er en uting slik som Brunhilde reagerer med sitt innlegg her. Hvis det plager deg at det skrives flere innlegg om samme emnet av en og samme person - hvorfor må du komme med slike sure oppstøt ? Bare meg som reagerer på det ?Hun har da ikke sagt hun ble plaget av det. Hun stilte et spørsmål, som jeg selv også lurte på. Men plager det meg? Nei.
Gjest Brunhilde Skrevet 24. desember 2003 #17 Skrevet 24. desember 2003 Synes det er en uting slik som Brunhilde reagerer med sitt innlegg her. Hvis det plager deg at det skrives flere innlegg om samme emnet av en og samme person - hvorfor må du komme med slike sure oppstøt ? Bare meg som reagerer på det ? Jeg syns det er en uting at du ofte kommer med sure oppstøt og nedlatende kommentarer, jfr debatten om å vre organisert eller ikke. Jeg sa ikke det var noe galt med emnet, men jeg syns fremdeles det er unødvendig å starte 3 tråder om samme tema. Og det sure oppstøtet ditt i innlegget over...det er vel bare berettiget kritikk, eller? God jul lille Nicoline!
Gjest Anonymous Skrevet 5. januar 2004 #18 Skrevet 5. januar 2004 Ja - og jeg kan si deg følgende: Bortgjemte mobiler er grunn til å være på vakt. Det KAN betyet forhold. Jeg skal ikke si jeg er stolt over forholdet mittt - men kjære feige faen=gjest, jeg skjems heller ikke! Jeg har fortalt noe her på KG, men langt fra alt, og hvis du vil dømme meg, velbekomme. Du kjenner meg ikke - men langt viktigere er at ingen kjenner dagen før solen går ned! Unnskyld meg ! Men er det normalt å snakke slik til andre mennesker. Du må begynne å behandle dine medmennesker respekt hvis du ønsker respekt fra andre. Å svare slikt på et seriøst innlegg mener jeg er umodent og rett og slett skikkelig frekkt. Utroskap er noe herk, og det er alt for mye av det. Har man lovet å være tro mot noen, JA; SÅ HAR MAN LOVET. Det er ingen snakk om noe annet. Man skal ikke være UTRO, slik er det bare med den saken. FORSTÅTT ????????????? :evil:
Iskvinnen Skrevet 5. januar 2004 #19 Skrevet 5. januar 2004 Enig i at utroskap er noe hersk, helt for jævlig er det. Jeg vet det bedre enn noen fordi jeg har vært det en gang. Den dårlige samvittigheten holdt på å ta livet av meg. MEN vær så snill å ikke døm oss forferdelige menneskene som har bæsja på draget. Jeg er av den oppfatning at det altid er en årsak til at noe skjer. For min del følte jeg meg lite respektert, verdsatt og samtidig fanget. Jeg ble sammen med kjæresten min like etter jeg fylte atten. Vi hadde et supert forhold seks måneder senere ble vi gravide... Vi var lykkelige!!! Vel da barnet vårt var tre år skjedde det noe. Vi kranglet nesten hele tiden. Og jeg følte meg som en selvfølge i hans liv... Vel så skjedde det da, jeg fikk litt mange komplimenter av en jeg jobbet sammen med og så havnet vi til sengs. Etterpå følte jeg meg som det skitneste mennesket i hele verden. Min kjære er fremdeles min kjære i dag, og vi har det kjempeflott, fordi jeg har fortalt ham det, fordi han har godtatt at jeg har tabbet meg og fordi han da forsto hvor ille jeg hadde hat det de siste par årene. Jeg er veldig takknemmelig for dette, selv om mange av dere her inne har en tendens til å dømme alt galt folk gjør nord og ned. Jeg er definitivt ikke stolt av det jeg har gjort, men jeg kan desverre ikke få det ugjordt sånn er det bare. OG jeg vet det er mange som meg der ute, vi må bare leve med det resten av livet, men jeg ser ikke på meg selv som et menneske uten moral.
la Flaca Skrevet 6. januar 2004 #20 Skrevet 6. januar 2004 Jeg har problemer med å forstå at det er mulig å forelske seg i en person som er i stand til å være utro mot ektefellen eller kjæresten sin. Det er da den værste kvaliteten noen kan ha, og: "what goes around comes around"! Selv om det ikke er /elskeren elskerinnen som er utro blir det naturlig nok til at man dømmer dem også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå