Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Av land i Europa tror jeg de bare sender til landene som er medlem i EU, ergo at de ikke sender til Norge. Dessverre..

Edit: Fant dette på nettsiden til forever 21;

Shipping Destinations :

Forever21.com ships to the United Kingdom and the following countries in Europe - Austria, Belgium, Czech Republic, Finland, France, Germany, Greece, Hungary, Ireland, Italy, Luxembourg, Netherlands, Portugal, Spain, and Sweden.

Hvis man velger region USA nederst på siden så sender de til Norge.

Annonse

Gjest Rivera

Hvis man velger region USA nederst på siden så sender de til Norge.

Så bra! Vet du om det er noe nytt? For i sommer når jeg skulle flytte hjem fra USA spurte jeg dem om de sendte til Norge, og da sa de at de ikke gjorde det fra USA og at jeg derfor måtte se under EU siden Norge er i Europa.. Men i hvert fall: Takk for opplysningen :nigo:

Så bra! Vet du om det er noe nytt? For i sommer når jeg skulle flytte hjem fra USA spurte jeg dem om de sendte til Norge, og da sa de at de ikke gjorde det fra USA og at jeg derfor måtte se under EU siden Norge er i Europa.. Men i hvert fall: Takk for opplysningen :nigo:

Jeg aner ikke hvor lenge det har vært sånn, og jeg husker ikke når jeg hørte om det. Har ikke forsøkt selv, men Norge står på listen over land de sender til når man velger USA som region, så jeg antar det er slik de får det til de som bestiller fra F21. :)

For klær:

Luisaviaroma.com

Net-a-porter.com

Dorothyperkings.com

Missselfridge.co.uk

Asos.com

Nelly.no (nesten det samme som asos)

miinto.no

modekunge.se

Sko:

Aldoshoes.com

Brandos.no

Stevemadden.com

Bikinier og undertøy:

shop.marliesdekkers.com

victoriassecret.com

Shopstyle.com er super for å sammenligne priser :)

• Liker 2

Jeg har handlet litt på yesstyle.com. Asiatiske klær. Billig, men kvaliteten varierer. Noe av det jeg har fått er dårlig sydd og dårlig kvalitet på stoffet, mens annet er kjempe bra.

eBay også har jeg blanda erfaringer fra. Hvis man handler billigklær fra Asia, så vil klesplagget som oftest ikke se helt ut som på bildene som blir vist. Dårligere sydd og dårligere kvalitet på klærne. Det er derfor viktig å sjekke hvilket materiale klesplagget er laget av.

Smykker derimot er veldig gode kjøp på eBay.

Endret av Bond
  • 1 måned senere...

Annonse

Annonse

Jeg foretrekker ASOS, Nelly, lillevinkelsko (hyggelig kundeservice!) og eBay. Handler mest på asos og ebay. Asos har gratis frakt til Norge. På ebay spør jeg alltid selger om h*n kan merke varen som gave eller skrive en lavere verdi for å unngå toll og moms. Ikke altid selger er villig til dette, men da får du heller vurdere hva det ville kostet å kjøpe varen i Norge. Jeg opplever som regel at det uansett lønner seg når jeg finner det på ebay.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...