Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor stort studielån hadde du da du var ferdig å studere, eller hvor stort studielån regner du med å få etter endte studier?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var vel på rundt 100 000. Er i gang med nedbetalingen nå.

AnonymBruker
Skrevet

Har ca 300000 til våren, og om jeg velger å gå master antar jeg at det ender på 450-500000. Heldigvis utdanner jeg meg til et yrke med gode lønninger og uten problemer å få seg jobb.

Gjest SemperFi
Skrevet

Ca 450-500 kommer det til å bli regner jeg med.

Skrevet

Ender opp med ca 630.000 kr i studielån, men fordi jeg tar den utdanningen jeg tar så blir 50.000 kr av dem slettet.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Ender opp med rundt 650 000 etter 8 år på skolebenken.

Gjest finurlig
Skrevet

Tipper det ender på rundt 500 000.

Gjest henriett3
Skrevet

Jeg slår dere alle!!

800.000 tror jeg mitt vil ende på :tristbla:

Uff.. Men så håper jeg på å få meg en god jobb og da.. Ikke at jeg skal ende opp som en sosionom og tjene 400.000 i året liksom..

Skrevet

Ender på 200 000 i lån, blir sosionom og har allerede fått en jobb som gir meg 600 000 i start/grunnlønn (bare måtte mtp innlegget over :P )

• Liker 1
Gjest SemperFi
Skrevet

Jeg slår dere alle!!

800.000 tror jeg mitt vil ende på :tristbla:

Uff.. Men så håper jeg på å få meg en god jobb og da.. Ikke at jeg skal ende opp som en sosionom og tjene 400.000 i året liksom..

Jesus ... Hvilken utdanning tar du?

Heldigvis får jeg betalt ned mitt studielån greit mht utdanningen jeg tar.

Skrevet

Jeg har 400.000. Jobber i en helt annen jobb nå som ikke har noe med utdanningen min å gjøre.

Skrevet

Blir vel rundt 350.000 når jeg er ferdig til våren. Det verste er jo at jeg sluttet på en utdannelse etter tre år, så det kunne vært på halvparten om jeg hadde begynt rett på det jeg går nå....

AnonymBruker
Skrevet

Altfor mye når jeg er ferdig ihvertfall, begynner på ny bachelor til høsten.

Skrevet (endret)

Drøyt 150 000. Er i jobb nå, men har planer om master på sikt, men den vil jeg trolig ta ved siden av jobb slik at jeg ikke trenger å ta opp mer lån.

Endret av Iah
Gjest Solsmil
Skrevet

Jeg regner med jeg ender opp med ca. 0 kr i studielån :lur:

bor borte, så har søkt om bare stipend og ikke lån (blir jo utbetalt som lån, men alt blir omgjort til stipend når jeg står). er 2700 kr i mnd. jobber i tillegg. er utrolig deilig å tenke på at jeg er gjeldsfri etter endt utdanning.

Skrevet

Ingen anelse hva det vil ende på pga forskjellige %omgjørelser etter ferdig utdanning, men totalen før omgjøring vil gå over 1 mill.

Skrevet

315.000 etter seks år, kjenner jeg er glad jeg ikke har gått på privatskole slik endel av dere andre i denne tråden tydeligvis har gjort! :hakeslepp: Syns de 1800 jeg betaler ned på lånet i mnd er mer enn nok jeg, altså... :sjenert:

Skrevet

350 000 etter syv års utdannelse.

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Rundt 200.000, men er heldigvis nede i bare 30.000 nå så jeg er storfornøyd med at jeg rakk å få den så lav før jeg ble NAVklient!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...