Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå sitter jeg her og er superjentete og tenker og tenker og håper og drømmer og dysser ned og bortforklarer.

Jeg er trøtt. Tørst. Noe har skjedd med puppene mine, men jeg vet ikke helt hva. De virker på en måte tyngre. Brystvortene er superharde, kjæresten min kaller de for stone-nipples. :fnise: Tidvis har jeg tykk, hvit utflod, og jeg er oppblåst og 'mensete' - humørsvigninger og menssmerter om hverandre. Jeg tror jeg har sagt i tre uker at "åh-hå-hå, nå kommer mensen". Den har ikke kommet enda. Vi hadde ubeskyttet sex for omtrent tre uker siden. Jeg tok en test et par uker etterpå, men det var negativ. Alikevel har jeg ikke slått meg til ro med det.

Ubevisst driver jeg å tar meg til magen hele tiden. Legger liksom hånda nederst på magen og bare føler på freden. Veldig forvirrende.

Jeg er redd jeg håper mer enn jeg burde. Er jeg gravid så er jeg gravid, det er jo liksom ikke noe annet å gjøre med det. I tillegg har vi hatt sex etter dette også, men det er så nylig at jeg tviler på at jeg ville kjent noe fra disse rundene. Og tanken "Det er bare mensen" tenkes like ofte som "..men hva hvis".

Jeg vurderer å rusle ned til sentrum å kjøpe test på apoteket som alltid er åpent. Skal jeg? Det burde jo gi utslag nå, i alle fall hvis disse symptomene er ekte.

Jeg prøver å tenke at jeg kan vente og se. Kommer ikke mensen i løpet av januar, så kan jeg jo teste da. Jeg har bare hatt en mens siden februar (pga. p-pillestopp), men jeg kjenner jo mer enn tydelig at det er noe på gang. Jeg trodde jeg skulle ha mensen for tre-fire uker siden.

Shitshit, det klikker for meg her! Måtte bare.. få det ut. Takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en test. ;)

Haha.. så enkelt. Så genialt. Da får jeg svar og trenger ikke tenker mere på det.

Skrevet

Haha.. så enkelt. Så genialt. Da får jeg svar og trenger ikke tenker mere på det.

Hehe. Ja, men vi kan jo ikke vite om du er gravid eller ikke. ;) Også er det lurt å ta det før en får kjempe store forhåpninger, etterfulgt med en negativ test... Vært der selv.. :sjenert:

Skrevet

Gjett hva? Positiv test i dag! HURRA!

AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer! :klemmer: Send meg masse babystøv da, så det klaffer for meg nå i januar, ha ha :fnise:

Skrevet

Tusen takk! Sender over massevis av babystøv, og krysser fingrene med dere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...