victoria311 Skrevet 1. januar 2012 #1 Skrevet 1. januar 2012 Jeg er en jente på 14, skal stripe håret i samme farge som eterveksten min. Jeg har passe langt hår. Hvor burde jeg gjøre dette for å få en bra pris og best resultat?
Gjest henriett3 Skrevet 1. januar 2012 #2 Skrevet 1. januar 2012 Jeg får best resultat hos hårfint, men prisen er best hos studentfrisør.
victoria311 Skrevet 1. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 1. januar 2012 Jeg vil ikke ha noe lærlinger. Jeg har veldig lyst hår, men mørke blon ettervekst, nå vil jeg veldig gjerne få orden på håret.
Gjest henriett3 Skrevet 1. januar 2012 #4 Skrevet 1. januar 2012 Jeg vil ikke ha noe lærlinger. Jeg har veldig lyst hår, men mørke blon ettervekst, nå vil jeg veldig gjerne få orden på håret. Da drar du til hårfint. Men det koster en del, men det gjør det forsåvidt hos de fleste salonger uansett.
victoria311 Skrevet 1. januar 2012 Forfatter #5 Skrevet 1. januar 2012 Jeg må vite hvor mye det koster;)
Gjest henriett3 Skrevet 1. januar 2012 #6 Skrevet 1. januar 2012 Jeg må vite hvor mye det koster;) Striping av ettervekst koster en 600-700 kroner. Noe rundt der viss jeg husker riktig.
2shy Skrevet 1. januar 2012 #7 Skrevet 1. januar 2012 Jeg er en jente på 14, skal stripe håret i samme farge som eterveksten min. Jeg har passe langt hår. Hvor burde jeg gjøre dette for å få en bra pris og best resultat? Det kommer jo veldig an på hvor i landet du bor? Mange frisørlærlinger er faktisk veldig dyktige, noen ganger også flinkere etter min erfaring (fordi de er så nøye). Hvis du bor i Oslo kan jeg anbefale lærling på Auster på Storo. Koster ca 500 for striper, og hun er veldig flink og nøye. Husker ikke hva hun heter, men hu er ei solstråle fra Vestlandet
victoria311 Skrevet 1. januar 2012 Forfatter #8 Skrevet 1. januar 2012 Striping av ettervekst koster en 600-700 kroner. Noe rundt der viss jeg husker riktig. Jeg skal ikke stripe etterveksten, men hele håret i den fargen etterveksten er i
Gjest henriett3 Skrevet 1. januar 2012 #9 Skrevet 1. januar 2012 Jeg skal ikke stripe etterveksten, men hele håret i den fargen etterveksten er i Aha! Nei jeg har ikke oversikt over hva det koster. Striping for hele håret koster fort en tusenlapp. Tipper farging er litt billigere. Du kan jo ringe og spørre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå