theaab Skrevet 1. januar 2012 #1 Del Skrevet 1. januar 2012 Hei, jeg er da ei jente på 15 år, og ett av nyttårsforsettene mine dette året er å ha en super sommer fylt med masse opplevelser sammen med venninnene mine (som da er rundt på samme alderen). Vi har begynt å planlegge og tenke allerede nå på hva vi kan gjøre, men syns det er så vanskelig å komme på noe som lar seg gjøre, og ikke bare er det vi uansett kommer til å gjøre - bade osv. Dette er noe av det vi har tenkt litt på: - Hovefestivalen - Oslotur - Sove under åpen himmel (og/eller telt) - Hyttetur Noen som har tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1990nostalgia Skrevet 1. januar 2012 #2 Del Skrevet 1. januar 2012 Bra nyttårsforsett! Kommer ikke på noe spesielt, bortsett fra kino, café, konserter, overnatting, byturer, gå turer sammen osv. Håper dere får en fin sommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobler Skrevet 1. januar 2012 #3 Del Skrevet 1. januar 2012 Dra til Tønsberg og evt Slottsfjellfestivalen om dere har mulighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanta Exotic Skrevet 1. januar 2012 #4 Del Skrevet 1. januar 2012 Mine venninner og jeg skal på interrail i sommer Vi er 20, så er kanskje lettere å få til for oss enn dere på 15, men kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zakuro Skrevet 1. januar 2012 #5 Del Skrevet 1. januar 2012 Hei, jeg er da ei jente på 15 år, og ett av nyttårsforsettene mine dette året er å ha en super sommer fylt med masse opplevelser sammen med venninnene mine (som da er rundt på samme alderen). Vi har begynt å planlegge og tenke allerede nå på hva vi kan gjøre, men syns det er så vanskelig å komme på noe som lar seg gjøre, og ikke bare er det vi uansett kommer til å gjøre - bade osv. Dette er noe av det vi har tenkt litt på: - Hovefestivalen - Oslotur - Sove under åpen himmel (og/eller telt) - Hyttetur Noen som har tips? Naken bading^^, Kjempegøy! Ost og kjeks kveld? Hva med å lage en tradisjon som dere kommer til å huske? Da jeg var på deres alder gikk jeg opp til ei venninne hver helg, kjøpte en pose potetgull og dipp, så satt vi hos henne å så Buffy hver lørdag tror jeg det var:) Fint minne^^, Med noen andre venninner har vi en tradisjon med en egen "julaften." Vi lager pepperkaker, gløgg og marsipan figurer dammen, åpner gavene fra hverandre, spiller monopol(jeg taper alltid!!) etc. Dra til Tromsø og ta fjellheisen opp på fjellet? Bare pass på åpningstidene;) Dra til Tusenfryd/Liseberg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
theaab Skrevet 1. januar 2012 Forfatter #6 Del Skrevet 1. januar 2012 Tusen takk for tips! Men interrail, hva er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2012 #7 Del Skrevet 1. januar 2012 Trænafestivalen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
theaab Skrevet 1. januar 2012 Forfatter #8 Del Skrevet 1. januar 2012 Trænafestivalen! Aldri hørt om, men blir så langt unna uansett.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titani Skrevet 1. januar 2012 #9 Del Skrevet 1. januar 2012 Hvor i landet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
theaab Skrevet 2. januar 2012 Forfatter #10 Del Skrevet 2. januar 2012 Telemark Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå