Kåt på agurk Skrevet 1. januar 2012 #1 Skrevet 1. januar 2012 Jeg fikk høre begynnelsen på en sang her for ikke så lenge siden, da jeg så på en film. Jeg har hørt denne sangen før, men husker selvfølgelig ikke hva den heter eller refrenget / hva de sier i teksten. Den går noe sånn: Na na na na na na (med en slags gitar i bakgrunnen) - Say that i need you - na na na na na na - ...noe mer ..husker pina meg ikke noe av det de sier. HJELP DA! :D
Kåt på agurk Skrevet 1. januar 2012 Forfatter #5 Skrevet 1. januar 2012 (endret) Beklager at jeg er litt treig til å svare, men jeg fant en video på youtube som bruker den sangen jeg mener. Det står dessverre ikke hva den heter. Hva heter denne sangen? Endret 1. januar 2012 av Kåt på agurk
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 1. januar 2012 #6 Skrevet 1. januar 2012 Kan det være My Chemical Romance? Låta heter værtfall bare na na na na
Munchlax Skrevet 1. januar 2012 #7 Skrevet 1. januar 2012 Beklager at jeg er litt treig til å svare, men jeg fant en video på youtube som bruker den sangen jeg mener. Det står dessverre ikke hva den heter. Hva heter denne sangen? Club Foot - Kasabian. Det står jo i YouTube-tittelen.
Gjest Armule Skrevet 1. januar 2012 #8 Skrevet 1. januar 2012 (endret) Det er Kasabian - Club foot. Og det står i tittelen på klippet. edit: ups, Tramonto var litt kjappere. Endret 1. januar 2012 av Cervix
Kåt på agurk Skrevet 1. januar 2012 Forfatter #9 Skrevet 1. januar 2012 Jeg visste jo det da. Skulle bare teste dere. En liten nyttårsvits, heh..hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå