AnonymBruker Skrevet 1. januar 2012 #1 Skrevet 1. januar 2012 Ramlet inn på en side som heter Blush.no og produktene er jo så billig der, men er produktene ekte og er det trygt å handle derfra? Noen som vet?
Gjest RompeRusk Skrevet 1. januar 2012 #2 Skrevet 1. januar 2012 Det er ihvertfall trygt å handle der Hvorvidt varene er ekte eller ikke kan jeg ikke svare på, men er ihvertfall storfornøyd med Moroccan-produktene!
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2012 #3 Skrevet 1. januar 2012 Jeg venter på en bestilling derfra nå, så kan oppdater når jeg får den Jeg valgte å bestille derfra siden de har de nye KMS produktene. De er jo akkurat kommet, så det kan hvertfall ikke være gamle produkter!
challenger Skrevet 1. januar 2012 #4 Skrevet 1. januar 2012 Handler mye derfra jeg. Trygt, kjapp levering og bra service:) Veldig fornøyd! De har ofte mye tilbud også. I tillegg så får du 7%kickback.
smalls Skrevet 1. januar 2012 #5 Skrevet 1. januar 2012 Jeg har bestilt shampo og balsam derfra før, (fra Tigi bedhead) og tror det er ekte produkter de selger. Uten å si for sikkert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå