Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor i all verden kan jeg få kjøpt barberblader som disse? På sånne automater på matbutikker og på parfymerier har jeg bare funnet flerbladshøvler.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke bare kjøpe de på nettet da?

• Liker 1
Skrevet

Ehm.. Du kan vel kjøpe dem fra siden du linker til?

Vet ikke hvor du kan få tak i dem i en fysisk butikk, vet bare at de har gått ut av sortimentet i dagligvarehandelen (iallefall i Norges Gruppen)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror de har sånne blader på min lokale Rema, men Kulør-butikken har det i alle fall...

Gjest Bobler
Skrevet

Hva bruker man slike til egentlig? En slags barbermaskin eller noe?

(mulig teit spørsmål men.. :sjenert: )

AnonymBruker
Skrevet

Vet at jeg kan bestille på nett, men vil helst kjøpe i en fysisk butikk - hvis det er noen som har slike, da!

TS

AnonymBruker
Skrevet

Vet at jeg kan bestille på nett, men vil helst kjøpe i en fysisk butikk - hvis det er noen som har slike, da!

TS

Vil tro du finner det i matbutikken.

Jeg kjøpte i alle fall slike blader fra Gillette i min lokale Meny-butikk for et par år siden.

Hva bruker man slike til egentlig? En slags barbermaskin eller noe?

(mulig teit spørsmål men.. :sjenert: )

I barberhøvler.

Mange produsenter lager slike høvler i dag, slik som Feather, Merkur, Parker og Mühle. Ellers laget Gillette slike høvler i rundt 100 år, og eBay er full av dem.

Gjest scorpius
Skrevet

Er det noen som fortsatt bruker slike? Faren min gjør jo det, men han runder jo

snart 60...

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som fortsatt bruker slike? Faren min gjør jo det, men han runder jo

snart 60...

Jeg er i 30-årene og har gjort det på denne gamle måten i 4 år. Først såpe og kost, så en gammel Gilletthøvel fra 1950-tallet.

Synes jeg får bedre resultat enn med de nymotens 5-blads høvlene. Tettere barbering, mindre sårhet og ingen inngrodde hår. I tillegg blir selve barberingen mer kos og nytelse enn en jobb som bare må gjøres.

Anbefales!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...