AnonymBruker Skrevet 1. januar 2012 #1 Skrevet 1. januar 2012 Noen som vet om en "god" gråtefilmer? Jeg er så lei meg og trenger litt hjelp til å få ut tårene ...
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2012 #2 Skrevet 1. januar 2012 a walk to remember, dagboken, dear john, soul surfer
Gjest PinkLeaf Skrevet 1. januar 2012 #3 Skrevet 1. januar 2012 P. S. I love you, også har jeg hørt my sister's keeper også kan gjøre nytten. :-)
Gjest Bobler Skrevet 1. januar 2012 #4 Skrevet 1. januar 2012 The Green Mile gråt jeg mye av. Og Hachiko hylgrein jeg av, handler om en hund, så greit å være hundeglad
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2012 #5 Skrevet 1. januar 2012 Det er en lang tråd litt lengre ned på siden her som heter tristeste filmen du noengang har sett eller noe. Der finner du sikkert tips.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2012 #9 Skrevet 2. januar 2012 The Green Mile gråt jeg mye av. Og Hachiko hylgrein jeg av, handler om en hund, så greit å være hundeglad Gud, klarte ikke å holde hverken snørr eller tårer tilbake på den der. Innen hun jeg bor med kom tilbake fra butikken satt jeg og gråt så det ristet, og hun trodde noe katastrofalt hadde skjedd.
Gjest mjaow Skrevet 2. januar 2012 #10 Skrevet 2. januar 2012 (endret) Into the wild. Lang film, men utrolig god. Du kommer til å sippe noe grådig på slutten! Tårene rant på meg i alle fall Basert på en sann historie forresten. Endret 2. januar 2012 av mjaow
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2012 #11 Skrevet 2. januar 2012 Det er en lang tråd litt lengre ned på siden her som heter tristeste filmen du noengang har sett eller noe. Der finner du sikkert tips. Her er den: http://forum.kvinneguiden.no/?showtopic=535680 Det er mange gode filmer her.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2012 #12 Skrevet 2. januar 2012 TS her. Tusen takk for mange gode forslag. I går kveld så jeg "my sister's keeper" og tårene fikk utløp innimellom ja. Har mye ledig tid framover, så jeg blir nok til å sjekke ut flere av forslagene deres etter hvert.
bobbi Skrevet 6. januar 2012 #14 Skrevet 6. januar 2012 (endret) Lilja 4ever - utrolig bra, men trist film, gråt omtrent hele tida jeg Endret 6. januar 2012 av bobbi
Gjest hmrk Skrevet 6. januar 2012 #15 Skrevet 6. januar 2012 Lilja 4ever - utrolig bra, men trist film, gråt omtrent hele tida jeg Den er kjip og trist, men Monster er trist den og. Og ikke minst min yndlingsfilm Drømmenes Verden ( What Dreams may Come)!
bobbi Skrevet 6. januar 2012 #16 Skrevet 6. januar 2012 Ja huff, Monster hadde jeg glemt. Stakkars dame.....snufs...
Pene sko... Skrevet 6. januar 2012 #19 Skrevet 6. januar 2012 (endret) Dear Zachary: A Letter to a Son About His Father - En rørende dokumentar som er verdt å se. Like så er også dokumentaren "Losing Layla". Elefantmannen - Moralen er enkel. The Fountain - Muligens Hugh Jackmans beste rolle. En mektig film med stemningsfull musikk som forfølger historien til dens bitre slutt. Ildfluenes grav - En sann og gripende historie. Resten av dagen - En ørliten gnist setter følelsene i sving blant to tjenere på Darlington Hall, men ender ulykkelig. Om forlatelse. Endret 6. januar 2012 av Pene sko...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå