camze Skrevet 1. januar 2012 #1 Del Skrevet 1. januar 2012 Hei, reiser en svipptur til Thailand imorgen, men finner ikke igjen passet mitt! KRISE! Funker det med nødpass til Thailand? Onkel sa det måtte være gyldig i 3 mnd etter hjemkomst, kan jeg velge gyldighetstid selv? Jeg er sååå stressa nå, og håper noen her inne kan vææære så snill å svare meg! Har leita igjennom ALT av skuffer og skap her nå, og borte er det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 1. januar 2012 #2 Del Skrevet 1. januar 2012 Jeg tror de har sluttet å utstede nødpass... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 1. januar 2012 #3 Del Skrevet 1. januar 2012 Nei, forresten.. Det var bare mangel på nødpass i sommer tydeligvis.. Tror jeg https://www.politi.no/tjenester/pass/nodpass/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camze Skrevet 1. januar 2012 Forfatter #4 Del Skrevet 1. januar 2012 Jeg tror de har sluttet å utstede nødpass... Neida, ringte til ei sånn som har med pass osv ista, og hu sa man får det på dagen, men er jo greit å vite om det er gyldig i Thailand, så jeg ikke kommer dit og ikke får komme inn i landet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camze Skrevet 1. januar 2012 Forfatter #5 Del Skrevet 1. januar 2012 Etter uendelig leiting har jeg nå funnet igjen passet mitt! overlykkelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 1. januar 2012 #6 Del Skrevet 1. januar 2012 Så bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 1. januar 2012 #7 Del Skrevet 1. januar 2012 Passet og andre viktige dokumenter er det veldig lurt å ha på en plass du VET hvor er:p Finn en fast plass å ha det på så vet du hvor du har det til enhver tid! Oppbevarer passet mitt i en boks oppå kommoden på soverommet jeg. Det blir lagt der automatisk etter hver reise for da vet jeg hvor det er neste gang:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå