camze Skrevet 1. januar 2012 #1 Skrevet 1. januar 2012 Hei, reiser en svipptur til Thailand imorgen, men finner ikke igjen passet mitt! KRISE! Funker det med nødpass til Thailand? Onkel sa det måtte være gyldig i 3 mnd etter hjemkomst, kan jeg velge gyldighetstid selv? Jeg er sååå stressa nå, og håper noen her inne kan vææære så snill å svare meg! Har leita igjennom ALT av skuffer og skap her nå, og borte er det!
Mynona Skrevet 1. januar 2012 #3 Skrevet 1. januar 2012 Nei, forresten.. Det var bare mangel på nødpass i sommer tydeligvis.. Tror jeg https://www.politi.no/tjenester/pass/nodpass/
camze Skrevet 1. januar 2012 Forfatter #4 Skrevet 1. januar 2012 Jeg tror de har sluttet å utstede nødpass... Neida, ringte til ei sånn som har med pass osv ista, og hu sa man får det på dagen, men er jo greit å vite om det er gyldig i Thailand, så jeg ikke kommer dit og ikke får komme inn i landet..
camze Skrevet 1. januar 2012 Forfatter #5 Skrevet 1. januar 2012 Etter uendelig leiting har jeg nå funnet igjen passet mitt! overlykkelig
challenger Skrevet 1. januar 2012 #7 Skrevet 1. januar 2012 Passet og andre viktige dokumenter er det veldig lurt å ha på en plass du VET hvor er:p Finn en fast plass å ha det på så vet du hvor du har det til enhver tid! Oppbevarer passet mitt i en boks oppå kommoden på soverommet jeg. Det blir lagt der automatisk etter hver reise for da vet jeg hvor det er neste gang:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå