Gå til innhold

Har dere fråtset masse og kosa dere i julen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke jeg har fråtset så mye, spist mer kjøtt til middagene, og mer fisk når vi har hatt det, men generellt er jeg ikke glad i kaker eller snop, og er laktoseintolerant :( , så det har blitt lite av det. Likevel føles det som om jeg har spist en del mer enn vanlig, men tror det går greit likevel, har spist meg mett hele veien :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kosa meg alt for mye. Har vært hjemme hos mor og far, og mamma har alltid så mye godt i jula. Nam. Jeg tør ikke å veie meg for å si det sånn. :fnise:

Skrevet

Enig med smalls! Skal trene i 2-3 uker før jeg går på vekta igjen x)

Skrevet

Jeg vil si at ja, det har jeg, men jeg veier faktisk 200 gram mindre nå enn i begynnelsen av desember :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke frotset i så mye julemat, for jeg har jobbet hver dag i jula og gått glipp av en del juleselskap osv. Men jeg har definitivt ikke levd sunt. Ujevn spiserytme og stress har ført til mer småspising enn vanlig, har drukket mindre vann fordi jeg glemmer det, og mye av middagene har vært halvfabrikata.

Sååå for min del kan jeg ikke vente lenge nok på at de normale rutinene skal komme.

Skrevet

Har spist akkurat det jeg har lyst på, det er ikke den ene uka i året du skjeier ut som gjør at man blir feit!

• Liker 1
Gjest Sunshine23
Skrevet

Jeg koset meg i julen og ikke tenkt over hva eller hvor mye jeg puttetr i munnen :fnise: I dag blir siste dagen og i morgen skal jeg tilbake til det jeg spiser til vanlig og trening. Har jeg ikke gått opp i vekt, så blir jeg sjokkert.

Skrevet

JA. Har spist helt ufattelig mye. Null selvkontroll! Nå skal jeg starte med å spise sunt og normalt igjen :) 1 kg opp, men merker ansiktet er rundere og magen kvapsete! Blæh!

Skrevet

Nja, litt. Men jeg har også trent mer :)

Skrevet

Nja.. Har spist mer enn jeg pleier, men jeg spiser ikke mye til vanlig så det har ikke blitt så ekstremt :)

Men alkoholen har fått flyte fritt da. Men heldigvis synes det ikke på vekta.. Enda.. :sukk:

Skrevet

Nei, har ikke fråtset, men har selvsagt spist litt mer enn det jeg gjør til vanlig da.

Alkohol har det blitt alt for mye av. Huff a meg.

Gjest scorpius
Skrevet

Har spist masse kake etc., noe jeg aldri gjør ellers. Men har ikke drukket en dråpe

alkohol da, ikke engang i går (nyttårsaften).

Gjest BabyBlue
Skrevet

Ja... Men har faktisk gått ned i vekt :fnise: Tror det er fordi jeg er et brødmenneske, og fordi jeg har byttet det ut med annen mat. Tro det den som vil!

Er faktisk lei av å spise nå.

Skrevet

Oh, yes! "Rydder" vekk siste rest av snop i dag, før det er grønnsaker som gjelder når hverdagen starter igjen .

Skrevet

Ja, og et gjør meg ingenting. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 1
Skrevet

Egentlig ikke.. Har så "flaks" at jeg ikke er glad i julemat, julekaker osv. så jeg går alltid ned i vekt i jula.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har spist mye godt og drakk alkohol i går, men ikke fråtset:) Veier det samme som før jul:)

Spiser heller litt godt året rundt i passe mengder enn å ta helt av i jula.

Gjest Consensio
Skrevet (endret)

Har ikke spist mer enn hva jeg vanligvis gjør, men det har blitt mer fordelt utover hele dagen....så nå er jeg drittlei mat.

I dag spiste jeg bare en skive til frokost og har ikke orket mer, og kommer sikkert ikke til å orke særlig mer mat de nærmeste dagene

Kaker og godteri er jeg ikke noe glad i så det har det ikke blitt noe av

Endret av Consensio
Skrevet

Niks. Har selvsagt spist litt fetere middager enn det jeg har til vanlig, og plusset på med dessert. Men kaker og annet godis har vært holdt på et minimum. Så, ja, litt bedre og mer mat enn til hverdags, men ikke overdreven fråtsing i noe som helst.

AnonymBruker
Skrevet

Fråtset og hadd meg,ofte samtidig :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...