*melis* Skrevet 1. januar 2012 #1 Skrevet 1. januar 2012 (endret) Jeg har levd i den troen at jeg har kunnet skjule online-statusen min på facebook-chatten ved å legge alle de jeg ikke vil skal se at jeg er pålogget i en egen liste og så huke av for "make me unavaiable to <navn på listen>". Men så ble jeg plutselig kontaktet av en av de på listen og det viser seg at jeg viser som pålogget også overfor disse personene. Hvorfor er det slik? Og hvilken funksjon har denne instillingen hvis den ikke skjuler påloggingsstatusen min? Noen flere som har opplevd dette eller har noen synspunkter på hvorfor det er sånn? Endret 1. januar 2012 av *melis*
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2012 #2 Skrevet 1. januar 2012 Jeg har levd i den troen at jeg har kunnet skjule online-statusen min på facebook-chatten ved å legge alle de jeg ikke vil skal se at jeg er pålogget i en egen liste og så huke av for "make me unavaiable to <navn på listen>". Men så ble jeg plutselig kontaktet av en av de på listen og det viser seg at jeg viser som pålogget også overfor disse personene. Hvorfor er det slik? Og hvilken funksjon har denne instillingen hvis den ikke skjuler påloggingsstatusen min? Noen flere som har opplevd dette eller har noen synspunkter på hvorfor det er sånn? Jeg har ikke brukt den funksjonen selv, men jeg har lagt merke til at folk som aldri var på chaten før, nå er der stadig vekk. Så jeg har hatt en mistanke om at det er noe som har blitt endret der.
*melis* Skrevet 1. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 1. januar 2012 Jeg har ikke brukt den funksjonen selv, men jeg har lagt merke til at folk som aldri var på chaten før, nå er der stadig vekk. Så jeg har hatt en mistanke om at det er noe som har blitt endret der. Hvor lenge er det siden du merket det da i så fall? Jeg ble plutselig kontaktet av noen på den listen i går, før det har det aldri skjedd før (og jeg har brukt den funksjonen i en måneds tid). Kan det være en feil som har skjedd i det siste da?
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2012 #4 Skrevet 1. januar 2012 Hvor lenge er det siden du merket det da i så fall? Jeg ble plutselig kontaktet av noen på den listen i går, før det har det aldri skjedd før (og jeg har brukt den funksjonen i en måneds tid). Kan det være en feil som har skjedd i det siste da? Det er en stund siden jeg merket det, et par måneder kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå