AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #21 Skrevet 4. januar 2012 Syns alle de tre var flotte unge mødre jeg. (nå hadde ikke hun ene født enda, men ja) Oppegående alle sammen
Pria Skrevet 5. januar 2012 #22 Skrevet 5. januar 2012 (endret) Dum link fra meg. Sorry! Endret 5. januar 2012 av Pria
Gjest Minimi Skrevet 5. januar 2012 #23 Skrevet 5. januar 2012 Oppegående? Tja.. Hun Marthe som ikke kunne piske krem (!) Snakket jo nesten bare om sminke, hår og det å se bra ut. Kanskje på tide med andre interesser når man har barn? Men nå er det jo TVNorge som vinkler det slik de vil da.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2012 #24 Skrevet 5. januar 2012 Oppegående? Tja.. Hun Marthe som ikke kunne piske krem (!) Snakket jo nesten bare om sminke, hår og det å se bra ut. Kanskje på tide med andre interesser når man har barn? Men nå er det jo TVNorge som vinkler det slik de vil da. Jeg kan heller ikke piske krem. Men kunne sikkert resonert meg frem til hvordan man gjør det. Og for alt vi vet kan hun det og, i og med at vi så 2 sec. fra neste episode. Og ja hun snakket mye om utseende, men det er nok sånn tv norge vil ha det.
Gjest Linda sofie Skrevet 5. januar 2012 #25 Skrevet 5. januar 2012 Oppegående? Tja.. Hun Marthe som ikke kunne piske krem (!) Snakket jo nesten bare om sminke, hår og det å se bra ut. Kanskje på tide med andre interesser når man har barn? Men nå er det jo TVNorge som vinkler det slik de vil da. Okei, så hva skulle hun ha snakket om da? Jeg har sett første episode nå, og hun Marthe var en utrolig vakker jente. Hun virker som en koslig og oppegående jente. Gleder meg til å se mer av henne. 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2012 #26 Skrevet 5. januar 2012 Har lest litt på bloggen til modell-Marthe, og fikk ikke akkurat godt inntrykk av henne.. Men det endret seg da jeg så første episode, synes alle tre jentene ble fremstilt som ansvarsfulle og flinke mødre 1
Gjest Minimi Skrevet 5. januar 2012 #27 Skrevet 5. januar 2012 Okei, så hva skulle hun ha snakket om da? Jeg har sett første episode nå, og hun Marthe var en utrolig vakker jente. Hun virker som en koslig og oppegående jente. Gleder meg til å se mer av henne. Pen var hun absolutt ja! Er ikke snakk om å snakke om noe annet. Hun burde vel snakke om det som opptar henne. Og var vel akkurat det hun gjorde. Sminke, kropp og hår. Min mening er at det finnes viktigere ting i livet når man har barn. Mulig hun er oppegående, men jeg syns hun virket umoden og fjollete.. Mye oooh, jeee, knis og fnis.. Trur jeg er for gammel til å se på det jeg 1
Gjest Linda sofie Skrevet 5. januar 2012 #28 Skrevet 5. januar 2012 Har lest litt på bloggen til modell-Marthe, og fikk ikke akkurat godt inntrykk av henne.. Men det endret seg da jeg så første episode, synes alle tre jentene ble fremstilt som ansvarsfulle og flinke mødre Enig med deg. jeg fikk også et mye bedre inntrykk av henne etter å sett første episode.
Tropic Skrevet 5. januar 2012 #29 Skrevet 5. januar 2012 (endret) Elsker unge mødre! Men må se det når typen ikke er hjemme, fordi han får helt angst av serien og synes de er sååå forferdelige enkelte av de at han ikke takler å se på. Ødelegger morroa for meg Enkelte av de er absolutt gode mødre, men herregud hva enkelte av de lirer fra seg! Så reprise fra en sesong i går der hun ena poserte naken forran en fotograf og fortalte at sønnen kanskje kom til å få litt negative kommentarer når han ble stor, men han kom sikkert til å få mange positive fra kompisene sine også..... Jaaadda! Endret 5. januar 2012 av Tropic 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2012 #30 Skrevet 5. januar 2012 Pen var hun absolutt ja! Er ikke snakk om å snakke om noe annet. Hun burde vel snakke om det som opptar henne. Og var vel akkurat det hun gjorde. Sminke, kropp og hår. Min mening er at det finnes viktigere ting i livet når man har barn. Mulig hun er oppegående, men jeg syns hun virket umoden og fjollete.. Mye oooh, jeee, knis og fnis.. Trur jeg er for gammel til å se på det jeg Jeg tviler sterkt på at det eneste hun bryr seg om er sminke, hår og kropp. Vi har kun sett en episode. Det at hun som mor vil se bra ut og ikke la kroppen forfalle, er jo kjempe bra Så er hun bare 20 år da. Ikke 40 akkurat. Synes du dømmer fælt. 1
Gjest alille Skrevet 5. januar 2012 #31 Skrevet 5. januar 2012 Synes alle virket oppegående. Å dømme noen fordi de ikke vet hvordan man pisker krem eller fordi TV Norge har klippet det til at det handler mest om hår/sminke sier nå mest om den som dømmer...
klakkekatt Skrevet 5. januar 2012 #32 Skrevet 5. januar 2012 Går det an å se episoden på nett uten å måtte betale for det noen plass?
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2012 #33 Skrevet 5. januar 2012 Positivt overrasket over sesongens mødre. Uten at jeg skal nevne navn, har det vært noen på tidligere sesonger som har fremstått som ufornuftige og umodne. Marthe var kanskje den største overraskelsen. Synes hun virka snill og fornuftig.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #34 Skrevet 6. januar 2012 Men hun der blonde glamourmodellen (husker ikke hva hun heter, dessverre), sa ikke hun at hun var kjæreste med barnefaren, men de valgte å ikke bo sammen pga økonomi (hun fikk ikke penger hvis de bodde sammen i og med at hun ikke hadde opptjent rett til foreldrepenger)? Da håper jeg at NAV så på, for hvis man har et forhold til barnefaren (uavhengig om man bor sammen eller ikke), så har man IKKE rett på støtte som alenemor!
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #35 Skrevet 6. januar 2012 Men hun der blonde glamourmodellen (husker ikke hva hun heter, dessverre), sa ikke hun at hun var kjæreste med barnefaren, men de valgte å ikke bo sammen pga økonomi (hun fikk ikke penger hvis de bodde sammen i og med at hun ikke hadde opptjent rett til foreldrepenger)? Da håper jeg at NAV så på, for hvis man har et forhold til barnefaren (uavhengig om man bor sammen eller ikke), så har man IKKE rett på støtte som alenemor! Er det hun Kristine Mossing fra sesong 3?
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #36 Skrevet 6. januar 2012 Er det hun Kristine Mossing fra sesong 3? Nei, hun her mente jeg http://www.side2.no/underholdning/article3234945.ece Hege heter hun visst.
smalls Skrevet 6. januar 2012 #37 Skrevet 6. januar 2012 En venninne av søstra mi er sammen med barnefaren, men de bor ikke sammen. Dette er kun så hun får mer penger fra NAV. De bodde sammen før, men da de fikk vite at hvis hun bor alene og står oppført som alenemor, så blir det mere penger. Det kaller jeg snylting 2
Gjest Minimi Skrevet 6. januar 2012 #38 Skrevet 6. januar 2012 Synes alle virket oppegående. Å dømme noen fordi de ikke vet hvordan man pisker krem eller fordi TV Norge har klippet det til at det handler mest om hår/sminke sier nå mest om den som dømmer... Skreiv jo det i det første innlegget da.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #39 Skrevet 6. januar 2012 Men hun der blonde glamourmodellen (husker ikke hva hun heter, dessverre), sa ikke hun at hun var kjæreste med barnefaren, men de valgte å ikke bo sammen pga økonomi (hun fikk ikke penger hvis de bodde sammen i og med at hun ikke hadde opptjent rett til foreldrepenger)? Da håper jeg at NAV så på, for hvis man har et forhold til barnefaren (uavhengig om man bor sammen eller ikke), så har man IKKE rett på støtte som alenemor! Ja jeg husker også det, blir så feil! Men har hørt om noen som får overgangsstønad alikevel selv om de er sammen med barnefar, men ikke bor sammen, men da bor de langt borte fra hverandre liksom.. Kjenner ei som er forlovet med barnefaren, men de bor ikke sammen, men tror hun får overgangsstønad (men nå vet ikke jeg om det er det hun får, har ikke spurt og kjenner henne ikke godt nok), hun hadde i hvertfall ikke jobb før hun fikk ungen, ungen er ikke gammel nok til å være i bhg enda da, men hun bor i hvertfall i egen leilighet alene, mens han bor hjemme hos foreldrene sine, går på skole enda da).
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2012 #40 Skrevet 9. januar 2012 Visste dere at svigermora til hun Marthe er Anita fra robinson?? Som ble sendt i høst? Grøss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå