Livets datter Skrevet 22. desember 2003 #1 Skrevet 22. desember 2003 Som flere andre brukere har nevnt tidligere, finner jeg stadig ganske grove skrivefeil her inne. Etter å ha sett gjennom overskriftene på de forskjellige temaene, har jeg nå sett følgende 2 ord: Uintresangt (uinteressant) Ulovelig (ulovlig) Du bryr deg kanskje ikke om disse feilene? Eller irriterer du deg over innlegg med skrivefeil? Nok til at du mister interessen for tråden og stempler den som "ulovelig uintresangt"?
bippbipp Skrevet 22. desember 2003 #2 Skrevet 22. desember 2003 Irriterer meg ikke over skrivefeil, men skjønner ikke at noen greier å ha så mange..hele tiden.. Selv har jeg aldri hatt problemer med skrivefeil. :D heldigvis..Kanskje det er mange her med dysleksi :o
Edie Skrevet 22. desember 2003 #3 Skrevet 22. desember 2003 Jeg må innrømme at jeg irriterer meg over skrivefeil. Er ingen slemme tanker bak, jeg bare gjør det.. Har jo skrivefeil selv, men oftest er det tasteleifer :blunke: Om det er nok til å ikke gå inn på en tråd - det har jeg ikke tenkt over egentlig. Tror ikke det. Hadde nok sett uansett om temaet hadde interessert meg.
Gjest Madam Felle Skrevet 22. desember 2003 #4 Skrevet 22. desember 2003 Her inne bør en ikke være oppe til eksamen. Hva folk velger å henge seg opp i må de gjøre, men jeg bryr meg katten. Skal en ta en person som for eskempel har dysleksi mindre seriøs enn en som ikke har det? Alvorlig talt hvor tåpelig en kan bli enkelte ganger
Orthia Skrevet 22. desember 2003 #6 Skrevet 22. desember 2003 Mye skrivefeil kan virke forstyrrende så budskapet ikke når riktig fram, men jeg syns det er viktig at det er rom også for alle som ikke er kløppere på rettskrivning. Selv syns jeg det faktisk er mer irriterende med innlegg skrevet som lange utredninger, men uten et eneste avsnitt. Innlegg med enten fraværende eller veldig overdreven tegnsetting er også slitsomt å lese.
Kreps Skrevet 23. desember 2003 #7 Skrevet 23. desember 2003 Dette gidder jeg ikke irritere meg over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå