Gå til innhold

VG`s vektklubb


baremeg

Anbefalte innlegg

Hei!

Lurer på om det er noen her som er medlem i vektklubben til VG? Jeg er medlem i gratisklubben til Grete Roede , men det er ikke så mye nytt og spennende der.

Jeg er ganske målbevisst på at jeg skal ned i vekt nå og jeg har klart å gå ned litt i løpet av jula til og med.

Vil Vektklubben være en grei motivasjon? Leser at man fåt tilgang på ca 2000 oppskrifter, det høres jo veldig ok ut :)

Kom gjerne med erfaringer. Hadde isåfall tenkt meg et medlemskap fram til sommeren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har gått ned 25 kg på 9 mnd ved hjelp av Vektklubb. Utrolig bra verktøy og vel verdt pengene for min del.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vurdert vektklubb tidligere, men siden jeg ikke er interessert i å gå ned i vekt, men bare trene på meg muskler, var ikke det helt rette for meg. Men jeg leste mye om andre sine anbefalinger og erfaringer, og jeg tror ikke jeg har lest om noen som faktisk tok det i bruk, som var misfornøyde. Så jeg tror at dersom man vil gå ned i vekt, er dette veldig bra greier :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar! Jeg har planer om å gå ned 10-15 kg og så skal kroppen strammes opp etter det ;)

Da lurer jeg faktisk på om jeg bare skal hoppe i det, det er tross alt ikke så dyrt heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten nyttårsgave til deg selv, har du lyst, har du behov, har du motivasjon, har du lov, lykke til :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, ja , ja og ja, he he :)

Da satser jeg. Viktig å holde motivasjonen oppe.

Tusen takk for svarene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, det vil jeg og, he he!

Får man tips til treningsopplegg der, eller går det mest på kosthold der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fornøyd med vektklubben :) greit å ha kontroll på inntaket, også slipper du måke/veie alt for du kan legge inn teskjeer osv. Forumet er også aktivt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...