Gå til innhold

Vanlig å være sliten og lei av livet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler meg for det meste ganske sliten og lei av livet. Jeg er ikke suicidal, så tråden trenger ikke å bli stengt, jeg ønsker med dette are å få vite hvor vanlig det er og hva som kan gjøres for å få litt mer energi og glede inn i livet.

Kan det være tegn på depresjon, eller er det et fenomen som hører dagens stressende samfunn til?

Jeg føler meg ofte sliten etter jobb og bruker helgene på å ligge på sofaen og hente energi til uka. Har heller ingen glede av å dra bort, være med venner etc, føler mer likegyldighet og vil bare hvile meg hele tiden...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det på veldig lik måte som det du beskriver. Men med meg så går det veldig opp og ned. Ene dagen er jeg kjempe glad og elsker livet, og dagen etter er jeg så sliten at sofaen blir min bestevenn.

Ta kontakt med en lege for å få noen svar, husk at det aldri er flaut. Lykke til :)

Gjest Mahareth
Skrevet

Å ha det slik av og til er vanlig, noe de fleste opplever fra tid til annen. Å ha det slik hele tiden er ikke like vanlig, og kan være et symptom på depresjon eller utbrenthet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...