Gå til innhold

45 minutter mellom fly

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ankommen flyplassen i Brussels kl. 13.30 og neste fly, som går til Oslo, går 14.15.. er dette for kort tid mellom?

Jeg er ikke vand med å reise med fly, og er redd jeg ikke skal komme meg fram til flyet mitt i tide..

Noen som har erfaring med hvordan flyplassen i Brussels er?

Og går det an å få noen til å f. eks møte meg utenfor flyet når eg kommer, og vise meg veien til neste fly?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er en veldig stor flyplass kan det være knapt med tid ja. Alle skal først av flyet, noe som tar laaang tid. Så må du sikkert igjennom ny sikkerhetskontroll osv. Kommer jo an på om det er store avstander der da.

Når jeg skulle fra England måtte jeg bytte fly i Amsterdam, da hadde vi en time i utgangspunktet, men flyet var litt forsinket. Og det er STORE avstander der, må først av flyet, passkontroll, sikkerhetskontroll osv. Selvfølgelig var jo gaten vi skulle til på en helt annen side av der vi kom fra. Flyet sto faktisk ventet på oss, og vi begynte å kjøre med engang vi hadde satt oss ned. Så det gikk på hengende håret! Jeg løp sikkert flere kilometer inne på flyplassen:p

Skrevet

Kanskje sent å svare nå, men Brussel er STOR, og det tok oss nesten 25min begge gangene vi mellomlanda å gå fra flyet vårt, og til neste gate..du ser neppe svaret mitt før du er hjemme igjen, men håper du når det;)

• Liker 1
Skrevet

Turen går nok ikke før i midten av januar, så svaret kom tidsnok ;)

• Liker 1
Skrevet (endret)

en time er minimum på mellomlanding.

Man kan lett bli forsinket.

Vi var 10 min forsinket sist, og da mistet vi klareringen over Afganiatans luftrom, og måtte vente yttligere 20 min. Så mange som hadde bommet på tiden og måtte ta et seinere fly når vi endelig landet på mellomlandingen... 45 minutter er for lite...

Og noen ganger er det 20 min gange til neste gate.

Respekter reglene på flyplassene, vær tålmodig, hvorfor ikke ta en ekstra kaffekopp og nyte reisen?

Var på mellomlanding i Amsterdam i 6 timer i høst. Det var ikke så lenge egentlig, jeg dro på spa og sånnt jeg :rodmer:

Endret av Wonders
  • Liker 1
Skrevet

Jeg ankommen flyplassen i Brussels kl. 13.30 og neste fly, som går til Oslo, går 14.15.. er dette for kort tid mellom?

Jeg er ikke vand med å reise med fly, og er redd jeg ikke skal komme meg fram til flyet mitt i tide..

Noen som har erfaring med hvordan flyplassen i Brussels er?

Og går det an å få noen til å f. eks møte meg utenfor flyet når eg kommer, og vise meg veien til neste fly?

Regner med at dette er en gjennomgående billett. Det betyr at om du ikke rekker flyet til Oslo pga for sent innkommet fly, så skal flyselskapet besørge deg videre med et annet fly. Men Brüssel er ikke noen kjempestor flyplass,så dette burde gå greitt. Innimellom lander flyene før tida også, litt avhengig av vær og vindforhold. Det er ikke det vi hører om for ofte, men dog....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...