Snurre Skrevet 22. desember 2003 #1 Skrevet 22. desember 2003 Ok er litt sjokkert nå, men vet egentlig ikke om jeg har grunn til det. Var innom en frisør for å bestille brudepynting og prøvetime, og de tar hele 650 kroner timen for begge greiene. Nå skal sant sies, at sminke er inkludert, men er ikke dette veldig dyrt da..... :o Har halvlangt hår og ønsker ikke noe dill som krøller og krusseduller på hodet, bare pent satt opp med diadem og slør. Hvor lang tid tror dere jeg bruker? Er ikke dette veldig dyrt ? :klø:
Gjest MrsL Skrevet 22. desember 2003 #2 Skrevet 22. desember 2003 Tror nok det vil ta et par timer eller så, og jeg har fått en pris på 1500,- og da er sminking inkludert. Så da er kanskje ikke prisen du har fått så bort i natta?
Jens Skrevet 22. desember 2003 #3 Skrevet 22. desember 2003 Jeg betaler kr 2000 for prøvetime og oppsett og sminking hjemme hos meg selv selve dagen, pluss att hun ordner håret til begge forloverne mine også!!!!
14062003 Skrevet 22. desember 2003 #4 Skrevet 22. desember 2003 Jeg kom til frisøren kl 10 og var ferdig kl 12 (vielsen begynte kl 13 og vi hadde 20 min kjøring hjem). Jeg tror at frisøren tok 1500 eller 2000kr for meg. Det var oppsett og sminke + slør. Frisøren hadde glemt å sette opp forloveren, men det ble ordnet håret hennes også. Tror det var 500kr eller noe sånt, jeg. Helt greit, siden hun tok det på sparket, gjorde det på 20 minutter og det ble råbra! Skal vi se om jeg kan lete frem noe bilde av oss her ... Med slør Bakfra Sminke Forlovers hår (dårlig bilde) Jeg brukte ingen billig frisør. Leslies på Byporten, Oslo. Jeg valgte å få brudeoppsettingen der siden jeg har klippet meg der i mange år og stoler på den frisøren. Og jeg stoler fortsatt på henne.
jea Skrevet 22. desember 2003 #6 Skrevet 22. desember 2003 Det er da ikke dyrt i det hele tatt..650kr inkl sminking?
14062003 Skrevet 22. desember 2003 #7 Skrevet 22. desember 2003 Det er da ikke dyrt i det hele tatt..650kr inkl sminking? Pr. time ...
Holly Hobbie Skrevet 22. desember 2003 #9 Skrevet 22. desember 2003 Jeg skal betale 700 pr time (ikke ekstra for prøvetime, da). Fikk tips av Jea!
momo Skrevet 23. desember 2003 #10 Skrevet 23. desember 2003 Syntes ikke det hørtes ille ut, jeg hadde tenkt til og ha en ganske enkel frisyre og jeg må også sminkes lett, siden jeg ikke kler noe annet. Så jeg hadde regna med at det ikke ville ta så mye mer enn en time. Når jeg hørte på pris hos frisøren min fikk jeg beskjed om at de tar 1700 samme om du sitter der i en time eller 3 timer. Så for meg som har tenkt meg noe enkelt synes jeg det blir veldig dyrt. Skulle gjerne ha betalt per time. :D :D
Snurre Skrevet 23. desember 2003 Forfatter #11 Skrevet 23. desember 2003 Takk for tilbakemeldingen, det er vel ikke så dyrt da :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå