Gå til innhold

Facebook-bug i 2012?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen flere som har problemer med Facebook etter midnatt? Innlegg jeg har skrevet etter midnatt har forsvunnet fra wallen. Det står fortsatt i nyhetsfeeden, og andre har svart på den der. Men på min egen side står den altså ikke. Jeg ser at det samme gjelder flere venner som har skrevet etter midnatt. Ser faktisk ut til å gjelde alle som har den nye timeline, mens de som har det gamle designet ikke har problemer. Noen andre med samme problemet?

Får vel se om det dukker opp igjen i morgen... vil ikke være første gang ting kommer og går på Facebook.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har akkurat det samme problemet.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har akkurat det samme problemet.

Jeg hadde nær sagt bra, hvis alle har problemet så løser de det sikkert. Kanskje det er en get a life-bug til oss som driver og taster istedenfor å feste og spise kalkun. :sjenert:

Nå var det akkurat en som likte statusen min, så den flyter vel der ute i cyberspace et sted selv om den ikke vises på min profil :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje det rett og slett ikke har blitt 2012 enda på timeline? I margen står det kun NOW, November, og tidligere år. Recent activities er heller ikke oppdatert siden midnatt. De må vel ha tenkt på at det kommer flere år da de designet timeline? Får se hvordan det går når amerikanerne følger etter :)

Skulle forresten ikke alle ha fått den nå, enten de ville eller ikke? Ser kun de aller færreste av mine venner har den.

Gjest henriett3
Skrevet

Har ikke merket noe jeg, ihvertfall :)

Godt nyttår uansett! :)

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke fikset i dag heller...

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Kanskje du har begrensninger på posten din, altså at den er satt til "skjul på timeline" eller hva det nå heter?

Trykk på knappen oppe i høyre hjørne på posten din og sjekk. Eneste jeg kan komme på iallefall, for hos meg funker det helt greit :)

AnonymBruker
Skrevet

Er det bare meg eller er den nye tidslinje-greia noe møkk? Når jeg går inn på folk som har den, og prøver å bla nedover hopper siden opp til toppen igjen, gang på gang. Er jo helt håpløst å prøve å lese på siden til folk.

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du har begrensninger på posten din, altså at den er satt til "skjul på timeline" eller hva det nå heter?

Trykk på knappen oppe i høyre hjørne på posten din og sjekk. Eneste jeg kan komme på iallefall, for hos meg funker det helt greit :)

Siden den ikke ligger på Timeline så blir det vanskelig å sjekke. :gjeiper:

Ser i hvert fall ut til å gjelde alle mine venner med Timeline som postet noe etter midnatt i går. Enig i at det er noe herk, men nå går det jo ikke å bytte tilbake. Jeg hadde ikke endret til Timeline om jeg hadde visst at de løy om at måtte få den i julen. Nå har forresten "now" og "December" kommet inn på Timeline, så det virker som noe har havnet i vakuum mellom der. Men før når noe jeg poster har blitt borte, har det alltid kommet tilbake.

AnonymBruker
Skrevet

Nå fant jeg posten under activity log. Der sto den som allowed on timeline, nå trykket jeg i tillegg featured on timeline, hva nå det betyr. Men den er fortsatt like usynlig.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg opplevde også dette i går, men senere i natt vistes postene mine en liten stund inne i profilen min. Nå er det borte igjen...

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Nå fant jeg posten under activity log. Der sto den som allowed on timeline, nå trykket jeg i tillegg featured on timeline, hva nå det betyr. Men den er fortsatt like usynlig.

Nei da spørs det nok om det ikke er en bug. Jeg har ingen poster fra det aktuelle tidsrommet, så mulig det er derfor jeg ikke ser noe til det :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg opplevde også dette i går, men senere i natt vistes postene mine en liten stund inne i profilen min. Nå er det borte igjen...

Nå har innlegget mitt omsider kommet inn etter 12 timer. Blir spennende å se om det forsvinner igjen. Nå er det vel 2012 over hele kloden :)

AnonymBruker
Skrevet

Nå dekker plutselig innlegget hele siden fra venstre til høyre. Fra usynlig, til alt for stort. Prøvde å trykke minimise on timeline, og det virket en liten stund. Nå er det stort igjen. Liker heller ikke hvordan fotoalbum ser ut på wallen i timeline. Ett kjempestort og strekt bilde øverst, og to mindre under. Og hva er den +'en til som svever rundt på linja i midten? Skjer ingenting om jeg trykker på den i hvert fall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...