smilo Skrevet 1. januar 2012 #21 Skrevet 1. januar 2012 Nei ikke ennå. Må først finne en mulighet for å treffes. Og med mine og dine barn er ikke det like enkelt.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2012 #22 Skrevet 1. januar 2012 Jepp, på hyttetur i Hemsedal og vi møtte en gjeng fra nabohytta når vi skjøt opp raketter. Etter litt champis, ble jeg med hu ene inn på et soverom, og hadde sex... Hun var deilig, og siden det bare var en kjappis, rakk hun ikke å ta av seg verken kjole, truse eller stayups! Men vi brukte kondom da! Håper på mye sex i det nye året! 2
klakkekatt Skrevet 1. januar 2012 #23 Skrevet 1. januar 2012 uff, nei ikke enda.. kjedelige greier...
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2012 #24 Skrevet 2. januar 2012 Ja, det har jeg. Har sagt at jeg skulle finne meg mann i 2012. Og i det rakettene ble skutt opp, stod jeg plutselig ved siden av en deilig svenske. Det ble nachs, og sex, to ganger, litt søvn, mer sex på morran. Og kos! Jeg har aldri opplevd at en ons har ligget og koset med meg i 2,5 timer dagen derpå. Og sier at det var så koselig. Faen. Tror jeg er betatt allerede :S
Usikker23 Skrevet 2. januar 2012 #25 Skrevet 2. januar 2012 Ja det har jeg =) flere ganger =) Digg digg digg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå